Ivana Ashby

Typická ženská, která musí kecat do všeho, proto se rozhodla psát blog
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5296x

Ivana Ashby

Manželství s humorem plus rozdíl mezi manželstvím a hromádkou

Nikdy jsem nevěděla, co je štěstí. Když jsem to zjistila, už jsem byla vdaná... Jednou na večírku říká jedna paní druhé "A jaktože nosíte snubní prstýnek na nesprávné ruce?" Druhá odvětí : "Protože jsem si vzala nesprávného muže..."

8.12.2010 v 16:00 | Karma: 22,75 | Přečteno: 3494x | Diskuse| Ostatní

Ivana Ashby

Takový obyčejný hezký podvečer jedné nudné, vdané paní

Je pozdní odpoledne. Už se podával čaj, večeře bublá na sporáku, děti si hrají a výjimečně spolupracují, hrají si spolu a nezlobí. Sedíme v obývacím pokoji, já si čtu novou knihu, manžel pracuje, kouká do laptopu a občas zvedne zrak stejně jako já. Naše pohledy se setkají a on se usměje. Je unavený, vidím to na něm. Unavený, ale šťastný. Nemusíme nic říkat. V jeho pohledu je vše. Jdu se podívat na večeři, jak se to vyvíjí.

7.12.2010 v 10:04 | Karma: 13,31 | Přečteno: 4485x | Diskuse| Ostatní

Ivana Ashby

Už jsem napekla 30 druhů cukroví a uklidila 300 metrů čtverečních

a nebo také ne. Přiznám se, že vánoční úklid neprovádím, když je dům uklizen pořádně přes celý rok, nevidím důvod se měsíc před vánočními svátky honit s Panem Properem po domě a dělat vánoční úklid. Věřím, že Father Christmas k nám trefí, i když budou okna ne zrovna čerstvě umytá. A pečení? Ale ano, budu péct, ale tak týden dva před vánocemi a rozhodně ne oněch 30 druhů cukroví či víc. Nebudu ale cukroví kupovat, to kupované prostě není ono. I když Angličané nedělají tradičně vánoční cukroví jako v Česku, baví mne upéct pár druhů.

25.11.2010 v 10:11 | Karma: 16,14 | Přečteno: 1724x | Diskuse| Ostatní

Ivana Ashby

Ponožky na zemi, prkýnko od záchodu nahoře a pasta vymačkaná špatně

Musím se často podivovat stížnostem některých žen. On ty ponožky flákne rovnou na zem a nedá je do špinavého prádla... On to zatracený prkýnko nikdy nedá dolů.... On tak šíleně mačká zubní pastu uprostřed místo od konce.... On cáká vodu při sprchování všude... On pokazí i vaření čaje... Připadá mi, že podobné stížnosti zaznívají naprosto zbytečně nebo od žen, které už mají toho svého tak plné zuby, že jim vadí absolutně všechno, to jak si mačká zubní pastu, to jak jí, to jak sedí, to jak se na ni dívá a tak podobně.

8.11.2010 v 10:30 | Karma: 25,36 | Přečteno: 2685x | Diskuse| Ostatní

Ivana Ashby

Nemusím pracovat, mám dost peněz, hodného manžela - bez islámu

Většina čerstvých konvertitek k islámu rádo říká, jak islám chrání ženy, jak je v islámu propagována ženina role, jak nemusí dělat to či ono, co náleží mužům, jak se nemusí namáhat. Občas mi to zní jako šovinistův pohled, vrať se k plotně a nelam si svou hezkou hlavinku ničím jiným než rozením dětí a vařením a buď mi k dispozici v posteli.... Já myslím, že se nemám špatně, měla bych se ale líp v islámu? Já jsem doma. Nemusím pracovat. Když budu chtít, můžu se vrátit do práce, a všechny peníze budou moje kapesné. Když budu chtít, můžu studovat. Můžu rozhodovat a rozhoduji o penězích, které manžel donese domů, on nikdy nedělá impulsivní nákupy nečeho drahého beze mě, já se radím o větších nákupech s ním, nemám na mysli potraviny, ale spíš spotřebiče jako pračka atd.

1.11.2010 v 18:25 | Karma: 37,00 | Přečteno: 4404x | Diskuse| Ostatní