Ivana Ashby

Typická ženská, která musí kecat do všeho, proto se rozhodla psát blog
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5296x

Ivana Ashby

Singles i socky: Anglie platí a doplácí na svoji politiku

Případ první: Jenom kvůli tomu, že jsem svobodná, nebudu diskriminovaná. Chci taky dítě. Sice nemám partnera, ale chci dítě. Jestli nebudu mít dítě teď, tak už nikdy. Nemůžu čekat, až se v mém životě objeví muž. Já mám právo na to mít dítě. Já chci. Je to moje právo.Doktor mi řekl, že NHS mi to nezaplatí, protože dítě nebude mít otce, nechtějí mi udělat umělé oplodnění. Odvolávám se proti tomu, že jako svobodná nebudu mít proplacené umělé oplodnění. NHS porušuje moje základní lidská práva. Diskriminace....

20.7.2011 v 12:05 | Karma: 29,73 | Přečteno: 2693x | Diskuse| Ostatní

Ivana Ashby

Pedofilové v jeslích, ano i to projde....

K tomu, aby vládlo zlo, stačí, aby obyčejní lidé nic nedělali. To přesně se zdá být případ Vanessy George, která pracovala v jeslích a zneužila malé děti ke svým zvrácených choutkám a k choutkám jejích přátel. Když se celý případ přezkoumal, zjistilo se, že byla celá škála důvodů, proč paní George propustit pro nevhodné chování, že se chovala divně a mluvila divně, přesto její spolupracovníci nic nedělali. Pro osvěžení paměti, mluvím o této ženštině, která je momentálně ve vězení. Na jak dlouho to není jisté. http://zpravy.idnes.cz/v-britskych-jeslich-brutalne-zneuzivali-osmnactimesicni-deti-pbu-/zahranicni.asp?c=A091001_200926_zahranicni_taj

6.11.2010 v 11:00 | Karma: 16,88 | Přečteno: 1702x | Diskuse| Ostatní

Ivana Ashby

Podívej se na mě! Jsem muslimka!!!

Nevím, jestli v Česku se nějak psalo o tom, že švagrová Tonyho Blaira konvertovala k islámu. Lauren Booth je poloviční sestra Cherie Blair, mají stejného otce, herce Tonyho Bootha. Tady v Anglii se to trošičku řešilo, v dnešní době je to tak trošku podivné, ještě že už není Tony Blair u kormidla, ale i tak. Vypadá to divně, angličtí muslimové ji teď budou moci používat jako štít, že ona je také muslimka, švagrová tak známého politika a ona to bude asi? používat jako štít, když teda nastane vláda muslimů, tak bude na správné straně barikády. Teda aspoň takový dojem paní Lauren Booth dělá.

31.10.2010 v 16:16 | Karma: 25,77 | Přečteno: 2918x | Diskuse| Ostatní