Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Nosím velikost 36, někdy 38 a nikoho jsem neznásilnila

Následující článek bude řešit módu, velikosti a různé typy žen, tak ať se potom pánové nevymlouvají, že to zbytečně četli, byli jste varováni! Malá reakce na článek Cindy Kerberové, kde mluví o velikosti 36 a kam umístila mírně manipulační foto, modelka v krajkové košili pánského a mírně vojenského střihu a velikosti 36 a foto svojí postavy v košili krajkové, střizené pro ženu, ve velikosti č. 42. To říká ona. Může mi někdo říct, zda se nějak drasticky měnily velikosti či mluvíme opravdu o evropské velikosti 36 a ne italské? Protože italskou 42 obleču také...

Tohle má být oblek pro ženu? fashionparadiseblog.com

Musím se totiž přiznat, nosím velikost 36, někdy 38 a teď mám na mysli velikost, která je ve většině EU, ne francouzskou, ne italskou. V Anglii nosím 6 či 8, někdy klidně i 12, ono záleží hodně na střihu. A ne všechny 36 jsou přesně stejné, dnes je oblečení šito všude možně a je dobré si věci dřív vyzkoušet, než je koupíme.  Modelky a návrháři navrhují šokující modely na mola, kde se producírují tyče a ramínka, ale obchody pro běžný lid nabízejí něco jiného.

Ale ani mne tak netrápí, co se nosí na molech, od malička mám svůj vlastní styl a nediktuji jiným, co mají nosit, teda kromě toho, že kupuji oblečení manželovi a kecám mu občas do toho, jak a co sladit.

Jsem divná? Vypadám totiž úplně normálně, ani tlustá, ani hubená. Něco mezi. A víte, co mne víc trápí, že nějaký diktát, o kterém se mluví, ale nemusíte ho poslouchat? Stačí totiž nemít za kamarádky fašionisty a nečíst moderní časopisy pro ženy..
Mě teda spíš deptá, že je těžší a těžší najít normální oblečení na normální ženské. Pro muže se to až tak nezměnilo, kromě pár pokusů zavést kalhoty se sníženým pasem i pro ně, což je tragédie na entou,ale i tak, dají se najít kalhoty klasického střihu, to samé košile, vesty, saka, svetry atd. Pánové to mají lehčí.

Ale najdětě mi kalhoty, které budou sedět někomu, kdo nechce nosit bokovky či zvonové kalhoty, někdo, kdo nemá postavu jako prkno a má prsa, pas a boky? Normální kalhoty, přesně do pasu, střižené klasicky, ne se sníženým pasem nebo bokovky? Ony by bokovky sluší mladým děvám, které mají PAS. TO ano. Jenže to není většina populace a co se stalo s výběrem? Myslíte si, baba bydlí v Anglii, tam určitě něco sežene, ale omyl. Je to prakticky stejné všude možně. Nemáte li postavu jako rovné prkno a chce li vypadat žensky a nenosit bokovky a sražené sáčko, tak hledání oblečení může být dost fuška.

Jediné řešení je být trpělivý a hledat nebo si nechat šít na míru od švadleny.

 

Takže, Cindy, já mám teda starosti trošku jiné. Zatímco na děti a manžela oblečení seženu raz dva, na sebe už je to cesta trnitá. Proč se šije na vše jako by na chlapecké postavy? Je to kvůli modě nebo kvůli tomu, že se většina oblečení dělá v Asii a tam kypré ženy nemají? Aha, ono je to snažší šít povlak na obdélník než vypasovat to? Víc se mi líbí moda z 50. let, kdy ženské ještě byly ženské a snažily se postavu zdůraznit a ne zprznit.  A je jednodušší vzít si na sebe střih vypasovaný, i pro ženské, které pas nemají, než naopak. Protože rovné sako nedělá hezkou povahu. Kdy se přestanou vyrábět ty úděsné neženské kalhoty se sníženým pasem? Většina žen, která je nosí, vypadá jako kastrol s překypujícím mlékem či jim trčí pánevní kosti, buď moc hubené nebo moc tlusté. A tanga, která koukají z kalhot, to také není zrovna hezké.

Manžel se tomu směje. Sexy mu to nepřipadá. Asi jsme divný pár. Jo, to bude ono.

 

 

 

Autor: Ivana Ashby | neděle 31.10.2010 12:40 | karma článku: 22,75 | přečteno: 3373x
  • Další články autora

Ivana Ashby

Ochutnavka Vina “Texas Style”

Rozhodla jsem se podelit o svoji prvni vinovou ochutnavku v Texasu. Nevedela jsem co od ni zde ocekavat, protoze vse je jine nez v UK i v CR a musim priznat, ze jsem byla jsem velmi mile prekvapena! Vlastne to byla zatim ta nejlepsi ochutnavka, na ktere jsem kdy byla! Texas nezklamal!!

25.10.2012 v 20:17 | Karma: 8,92 | Přečteno: 831x | Diskuse| Ostatní

Ivana Ashby

Po roce v USA - je to lepší než v UK nebo Česku?

Tak už je to přes rok, co bydlíme v Texasu. A musím přiznat, že už jsem si zde zvykla a Texas je můj nový domov. Chtěla bych se podělit o celkem zajímavé? postřehy a porovnání s UK. Za tento rok jsme obdrželi zelenou kartu, tak jsme oficiálně trvalí residenti USA.

16.7.2012 v 10:42 | Karma: 20,03 | Přečteno: 2930x | Diskuse| Ostatní

Ivana Ashby

Levá strana už není ta pravá aneb řízení v USA

Jak už jsem psala v předešlých článcích, před zhruba půl rokem se naše rodina přestěhovala do USA. Než jsme se přestěhovali, tak nám náš právník doporučil, ať si uděláme tzv. mezinárodní řidičský průkaz, protože s britským bychom si vystačili maximálně měsíc. Následovali jsme jeho radu, ale po příjezdu do USA jsme stejně zjistili, že budeme muset udělat americký, protože mezinárodní sebou nesl jisté nevýhody. Ale ani Řím nebyl postaven za den, a tak nám to trvalo déle.

26.9.2011 v 9:58 | Karma: 9,84 | Přečteno: 1361x | Diskuse| Ostatní

Ivana Ashby

Očkování, škola, zdraví a tak různě z USA

Naše děti už zahájily školu. Školní rok tady začíná dřív, většinou v srpnu. Protože jsem donedávna žili v Anglii, museli jsme nechat děti doočkovat, než šly do školy. Narozdíl od Angličanů, Američané očkují na trošku víc nemocí. Teda, očkování v USA povinné není, ale bez potvrzení o všech očkováních není možné přijetí dětí do škol. Kdekoliv je dítě v kolektivu, třeba i v mateřském centru, musí mít očkování. Děti to braly celkem sportovně, jako vše tady. Jsme tady sotva půl roku a za tu dobu si zvykly a už je vidět, jak se z anglických dětí stávají děti americké. Slovník a intonace se mění. Děti jsou vůbec úžasné, jak rychle se přizpůsobí. Nedá se říct, že jim chybí Anglie. Prostě jsme teď doma tady. Další očkování nás čeká za pár let.

29.8.2011 v 10:56 | Karma: 16,49 | Přečteno: 2748x | Diskuse| Ostatní

Ivana Ashby

Lidi s tetováním jsou všichni vyrovnaní a vzdělaní a supr

Musím se omluvit tetovaným a jiným lidem, kteří si zdobí tělo. Ano, omlouvám se moc a moc. Jsem totiž mimo. Já jsem netušila, jak moc skvělí lidé mají tetování. Kolik ředitelů, manažerů. Jak je tetování drahé. Jak si ho nemůže žádná nízká třída dovolit, takže to není jasně záležitost nízké třídy. Tetování je taky decentní. Umělecké. A vůbec neříká nic o lidské psyché. Omlouvám se tedy všem tetovaným, netušila jsem, že ani jeden z nich nemá nízký příjem a nízké sebevědomí. Dokonce jsem se dozvěděla, že trpím neurozou a separačním traumatem a měla bych se léčit. Možná si po terapii nechám udělat i nějaké to tetování. Protože tetovaní lidi jsou fakt skvělí:

25.8.2011 v 7:22 | Karma: 38,93 | Přečteno: 26616x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Izrael zaslal Hamásu reakci na postoj k ukončení války, hnutí žádalo příměří

27. dubna 2024  7:07,  aktualizováno  19:19

Palestinské hnutí Hamás uvedlo, že v sobotu dostalo od Izraele oficiální odpověď, která se týká...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

OBRAZEM: Při stavbě metra prorazili sklep. Radost měli i archeologové

27. dubna 2024  19:06

9. května uplyne padesát let od zahájení provozu pražského metra. Na spuštění nevzpomínají jen...

Situace na frontě se zhoršuje, řekl šéf ukrajinské armády. Rusko postoupilo

27. dubna 2024  17:50

Sledujeme online Operační i strategická situace ukrajinských vojsk na frontě se má sklon zhoršovat. Velitel...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5296x
Typická ženská, která musí kecat do všeho, proto se rozhodla psát blog