Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Korán, konvertitky, kokokodák, kvák

V poslední době, když se podívám na blog Idnes, si připadám jako Alenka v říši divů. Nebo spíš říši muslimek. Tolik slečen a paní, které mají potřebu nás informovat, osvěcovat a poučovat. Myslím, že by jim někdo měl dát šablonu, ať si nemusejí unavovat svoje alabastrové ručenky na klávesnici, protože zní všechny jako přeprogramované Stepfordské paničky, verze 1.0 hlavní spotřebitel arabský muslimský manžel, potažmo muslim. Ani jedna není schopna se upřímně vyjádřit, proč vlastně konvertovala. Spíš mluví všeobecně, jak konvertovaly a jak jsou teď duševně bohaté. K tomu duševně mne však napadá jiné přídavné jméno. Zde tedy šablona konvertitek k islámu

flickr.com

1. Nechtěla jsem žít konzumní život, žít jako zvíře

2. Hledala jsem něco spirituálního, cestu k bohu, nevěřila jsem, že po smrti nebude nic

3. Dívala jsem se na křesťanství, hinduismus, judaismus a měla jsem ve všem zmatek

4. Poznala jsem islám, který je tak krásný a logický

5. Poznala jsem švarného jinocha s hnědýma očima a on mi ukázal krásy islámu

6. Islám mi dal odpovědi na všechny otázky, naplnil mne, dal mi duchovno

7. Islám je pro ženu to nejlepší, žen si váží a žena je na piedestalu

8. Israel je falešný stát, je třeba vrátit zem Palestincům, Palestina patří Palestincům, Palestinci jsou Arabové a Arabové trpí v rukou ošklivých židů

9. Arabové jsou nejlepší národ, hezky voní a jsou galantní k ženám, ne jako ti hnusní Češi

 

Takhle zní zhruba všechny. Na otázku PROČ vlastně konvertovaly se nedozvíte kloudnou odpověď. Můžete se ptát, ale všechny citují stejná hesla a razí si svou agitku. Agitace, naše práce...

Pokud některá konvertitka toto bude číst, znovu se ptám PROČ. Proč by moderní západní žena z moderní civilizované země, založené na křestanských principech, konvertovala k islámu?

 

 

 

 

Autor: Ivana Ashby | pondělí 22.11.2010 9:11 | karma článku: 39,02 | přečteno: 3673x
  • Další články autora

Ivana Ashby

Ochutnavka Vina “Texas Style”

Rozhodla jsem se podelit o svoji prvni vinovou ochutnavku v Texasu. Nevedela jsem co od ni zde ocekavat, protoze vse je jine nez v UK i v CR a musim priznat, ze jsem byla jsem velmi mile prekvapena! Vlastne to byla zatim ta nejlepsi ochutnavka, na ktere jsem kdy byla! Texas nezklamal!!

25.10.2012 v 20:17 | Karma: 8,92 | Přečteno: 831x | Diskuse| Ostatní

Ivana Ashby

Po roce v USA - je to lepší než v UK nebo Česku?

Tak už je to přes rok, co bydlíme v Texasu. A musím přiznat, že už jsem si zde zvykla a Texas je můj nový domov. Chtěla bych se podělit o celkem zajímavé? postřehy a porovnání s UK. Za tento rok jsme obdrželi zelenou kartu, tak jsme oficiálně trvalí residenti USA.

16.7.2012 v 10:42 | Karma: 20,03 | Přečteno: 2930x | Diskuse| Ostatní

Ivana Ashby

Levá strana už není ta pravá aneb řízení v USA

Jak už jsem psala v předešlých článcích, před zhruba půl rokem se naše rodina přestěhovala do USA. Než jsme se přestěhovali, tak nám náš právník doporučil, ať si uděláme tzv. mezinárodní řidičský průkaz, protože s britským bychom si vystačili maximálně měsíc. Následovali jsme jeho radu, ale po příjezdu do USA jsme stejně zjistili, že budeme muset udělat americký, protože mezinárodní sebou nesl jisté nevýhody. Ale ani Řím nebyl postaven za den, a tak nám to trvalo déle.

26.9.2011 v 9:58 | Karma: 9,84 | Přečteno: 1361x | Diskuse| Ostatní

Ivana Ashby

Očkování, škola, zdraví a tak různě z USA

Naše děti už zahájily školu. Školní rok tady začíná dřív, většinou v srpnu. Protože jsem donedávna žili v Anglii, museli jsme nechat děti doočkovat, než šly do školy. Narozdíl od Angličanů, Američané očkují na trošku víc nemocí. Teda, očkování v USA povinné není, ale bez potvrzení o všech očkováních není možné přijetí dětí do škol. Kdekoliv je dítě v kolektivu, třeba i v mateřském centru, musí mít očkování. Děti to braly celkem sportovně, jako vše tady. Jsme tady sotva půl roku a za tu dobu si zvykly a už je vidět, jak se z anglických dětí stávají děti americké. Slovník a intonace se mění. Děti jsou vůbec úžasné, jak rychle se přizpůsobí. Nedá se říct, že jim chybí Anglie. Prostě jsme teď doma tady. Další očkování nás čeká za pár let.

29.8.2011 v 10:56 | Karma: 16,49 | Přečteno: 2748x | Diskuse| Ostatní

Ivana Ashby

Lidi s tetováním jsou všichni vyrovnaní a vzdělaní a supr

Musím se omluvit tetovaným a jiným lidem, kteří si zdobí tělo. Ano, omlouvám se moc a moc. Jsem totiž mimo. Já jsem netušila, jak moc skvělí lidé mají tetování. Kolik ředitelů, manažerů. Jak je tetování drahé. Jak si ho nemůže žádná nízká třída dovolit, takže to není jasně záležitost nízké třídy. Tetování je taky decentní. Umělecké. A vůbec neříká nic o lidské psyché. Omlouvám se tedy všem tetovaným, netušila jsem, že ani jeden z nich nemá nízký příjem a nízké sebevědomí. Dokonce jsem se dozvěděla, že trpím neurozou a separačním traumatem a měla bych se léčit. Možná si po terapii nechám udělat i nějaké to tetování. Protože tetovaní lidi jsou fakt skvělí:

25.8.2011 v 7:22 | Karma: 38,93 | Přečteno: 26616x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

Pád zhýralého náměstka otřásl Moskvou. Pod Šojguem se houpe židle

25. dubna 2024

Premium Ruskou politickou scénu rozvířil největší korupční skandál od začátku války. Zatčení náměstka...

Trvalo to měsíc. Baltimore otevřel kanál pro lodě uvězněné po zřícení mostu

25. dubna 2024  19:34

Měsíc po zřícení přístavního mostu proplula nově otevřeným plavebním kanálem v Baltimoru první loď....

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5296x
Typická ženská, která musí kecat do všeho, proto se rozhodla psát blog