Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dobře ti tak

1. 11. 2010 18:44
Hezké, karma!

Mimochodem, všimli jste si někdy jak úděsný zadek tvarují bokovky, či džíny s nízkým pasem? Ještě jsem neviděl holku, které by zadeček takové kalhoty dokonale obkroužil. Dělá to jen placaté visící zadky a nad tím vším se vznáší ohavná opona špeků.

0 0
možnosti

ledvina

1. 11. 2010 15:05
Jediné kalhoty,

které mi padnou, jsem koupila v sekáči a jsou "made in Great Britain" ;-)

0 0
možnosti

Ivy Ashby

1. 11. 2010 18:35
Re: Jediné kalhoty,

okamžite sdělit značku a velikost atd. Nebo ještě lépe, okamžitě poslat na mou adresu!;-D

0 0
možnosti

Alfie

1. 11. 2010 11:13
Zatracovaná 36...

Taky znám hodně žen s velikostí 36, které rozhodně nejsou vychrtlé. Jenomže ony také neměří 180 cm na výšku, jako ty modelky! Při výšce 165-170cm je obvod boků 92-95cm úplně normální, štíhlá postava - při výšce 180cm už je to tyčka. Navíc spousta značkových obchodů s oblečením na té velikosti 36 končí, spíše prodávají 32-34 a to už opravdu není běžná velikost v populaci.

0 0
možnosti

katerina1111

31. 10. 2010 18:47
Bokovky.. ??

Naopak bokovky sluší a nosí je hlavně ty, které nemají žádný pas a ještě jim přes ně "přetéká" břicho.... fuj, fuj, fuj....8-o

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

1. 11. 2010 11:12
Re: Bokovky.. ??

za vilné samce se přidávám.....je to eklhaft;-D

0 0
možnosti

mona m.

31. 10. 2010 18:06
Jo....

To co píšete, je pravda, ale...

Zaprvé- chytří fashionisté chápou, že každý má priority někde jinde, proto mou kamarádku z akademické sféry nebudu komandovat jen proto, že má neforemný svetr a divné boty. Mám ji přeci ráda a vážím si jí z úplně jiných důvodů! Ale vím, že když se bude chtít líbit, přijde :o)

A co se týká módy padesátých let - naštěstí jde zase do módy! :o) A i kdyby ne, můžete si na sebe vzít cokoliv, ale když to po vzoru paniček z let padesátých převážete opaskem v pase, budete se všem líbit zaručeně víc než v bokovkách...

Tím nemyslím samozřejmě konkrétně Vás, ale tak nějak všeobecně... ;o)

0 0
možnosti

waits

31. 10. 2010 14:36
Trochu rejpnu

Z vašeho náhledu, že" muži to mají lehčí", bych Vás rád vyvedl, běžte někdy s normálně stavěným chlapem bez pivního pupku koupit oblek a budete mít po iluzi:-P

realita je taková, že mám pas cca. 95cm a k tomu konfekčně dodávané sako přes ramena neoblíknu ani náhodou, pokud vyberu odpovídající sako což je v mém případě cca 125cm přes hrudník tak kalhoty tomu konfekčně "odpovídající" mají v pase tak 115cm. Bohužel ty italské a francouské střihy předpokládají takzvanou středomořskou postavu což tu zase není tak moc rozšířené a přizpůsobují se tomu výrobci z celé evropy, takže jediné místo kde se dá koupit normální oblek aniž by se musel komplet přešívat je Londýn. Abych tedy nebyl uplně pesimista tak jsou i obchody kde vám umožní koupit kalhoty a sako zvlášť nicméně je jich jako šafránu .

0 0
možnosti

Ivy Ashby

31. 10. 2010 14:50
Re: Trochu rejpnu

No tak můj muž má dobře stavěné tělo a ano, kupujeme zvlášť kalhoty a zvlášť sako, byť stejný oblek, někdy necháváme založit délku kalhot a někdy upravit pas, což běžně spousta obchodů dělá. Ale běžné kalhoty, tj. ne oblekové, nemusíme nijak upravovat, jako khakis, chinos atd.  Takže vzhůru do Londýna, spojíme nákup s výletem a dáme si šálek čaje. Přeji hodně štěstí s nákupy. A v Česku dřív bývalo plno zručných švadlen, které šily na  míru, co se s nimi stalo? Zadupala je vietnamská konkurence?

0 0
možnosti

xkalamitka

31. 10. 2010 14:07
podepisuji

mám pas, zadek a boky velikost 38 -40, co nemám - šanci koupit si kalhoty nebo sukni, které by mi padly jako ulité

0 0
možnosti

Ivy Ashby

31. 10. 2010 14:31
Re: podepisuji

Dík. Jak říkám, možná zkusit koupit látku a oslovit nějakou švadlenu. Já zatím na nikoho takového nenarazila, a tak brouzdám v obchodech či online a je to fuška. Občas jezdíme do ciziny a tam to není o nic lepší v těch nákupech. Všechna moda se podřídila neženským tvarům, zdá se. ;-(

0 0
možnosti

cyankáli v šampaňském

31. 10. 2010 13:51
něco na tom je

sice mám nejradši trochu snížený pas (něco mezi kalhotami úplně do pasu a bokovkama) ale ty se taky neshánějí lehce. Nejradši bych byla, kdyby tu bylo pořád léto, nosila bych jen sukně :-)

0 0
možnosti

Ivy Ashby

31. 10. 2010 14:30
Re: něco na tom je

chápu, také bych nosila jen sukně, ale když je zima, taková ta vlezlá zima, tak prostě chci kalhoty, a teď ale kde najít?;-D

0 0
možnosti

Andrea Šretrová

31. 10. 2010 13:50
...

Nechci byt rypava, vesmes jsem asi smysl toho textu pochopila, ale pripadalo mi to takove strasne chaoticke, nestrukturovane a dlouhou dobu jsem proste nevedela, co si mam myslet... Jednak proc se to vlastne psalo, jednak co chce basnik rici (a jak s tim souvisi to znasilneni?). Asi bych doporucila si priste udelat nejakou osnovu a pred odeslanim si to radeji jednou ci dvakrat precist...

0 0
možnosti

Jsem v Ječný

31. 10. 2010 13:59
Re: ...

Zkuste nedříve u sebe :-/ 

0 0
možnosti

akki

31. 10. 2010 13:29
Mám podobné problémy.

Před nedávnem jsem v jednom odhozeném módním katalogu objevila kalhoty se zvýšeným pase - můj sen. Troufla jsem si poprvé něco objednat poštou. Ještě kalhoty nedorazily; třesu se, že bude vše špatně.8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5296x
Typická ženská, která musí kecat do všeho, proto se rozhodla psát blog