Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

fitzie

10. 12. 2010 15:55
ne ne, tohle nepíšu

;-Dže se chci vytahovat...

0 0
možnosti

Ivy Ashby

10. 12. 2010 16:38
Re: ne ne, tohle nepíšu

a co je na tom k chlubení, že náš čeká změna? Jenom jsem chtěla předejít omezeným komentářům, kteří mě obviní, že jsem se zlatokopecky vdala do UK a teď si drze pojedu do USA

0 0
možnosti

Lady Gwendolyn

8. 12. 2010 21:06
Rozdil to je dost velky

Nejenze to jsou lide rozdeleni stejnym jazykem :-), ale jsou veci mezi nebem a zemi, ktere jsou v USA jedinecne, z extremu do extremu, ale tim vas nechci desit, proste je to jina zeme, ma svoje plus i minus, zeleny travnik neni nikde;-)

0 0
možnosti

ta, která nejsem

8. 12. 2010 23:10
Re: Rozdil to je dost velky

Stěhování z Evropy do Severní Ameriky je šok, ale opačně je to ještě větší. Je mnohem těžší skousnout, že nic nejde a nic nefunguje, i když si myslíte, že jste na to připraveni.

Nejlepší je připravit se na to, že v Severní Americe je všechno jinak, obvykle je to větší, čistší a funguje to.

0 0
možnosti

ta, která nejsem

8. 12. 2010 17:47
Žádný strach

Na svět, kde všechno jde a všechno funguje, si člověk snadno zvyká. To se Vám spíš nebude chtít zpátky do toho přelidněného zakouřeného muzea (tak odsud vidím Evropu).

V tom Vašem slovníčku chybí kalhoty - britsky "trousers", americky "pants", což jsou britsky spoďáry. S tím jsem ve Skotsku zažila žertovnou situaci, když si velký bílý lovec oblíbil moje kanadské manžestráky a já jsem ho nevědomky veřejně osočila, že nosí moje spodní prádlo.

Kam vůbec míříte?

0 0
možnosti

Ivy Ashby

8. 12. 2010 18:01
Re: Žádný strach

Dík. Ten slovníček jsem jen tak zkopírovala, moc jsem ho neřešila. Dobrá příhoda ze Skotska;-D Namířeno máme do Texasu;-)

0 0
možnosti

Cynyc_

7. 12. 2010 21:40
Tady si někdo nevidí

ani na špičku nosu. Je dosti komické, když označení "kejhálkové" užívá někdo, kdo více než kdokoli jiný nejen na blogu idnes naplňuje charakteristiky osoby zpravidla označované termínem, jímž jinak označujeme živočicha, pro nejž je kejhání typické.

0 0
možnosti

pěnice

6. 12. 2010 14:36
V Americe žije moje švagrová

a daří se jí dobře,jen říká,že takové sousedské navštěvování jako tady tam tak moc nefunguje.Taky se jí dost stýská.Vám přeji hodně štěstí,teď máte malé děti,tak na stýskání nebude čas.A budu se těšit na to,jak to tam budete vidět Vy.

0 0
možnosti

Ivy Ashby

6. 12. 2010 15:44
Re: V Americe žije moje švagrová

Děkuji. Uvidíme, během jara bychom měli být zabydlení a pak až bude po hlavním vybalování  a usazování se, tak bych začala psát o tom, jak to vnímám. No, vím, že to nebude jako na starém kontinentu...:-)

0 0
možnosti

littlemisssunshine

6. 12. 2010 12:35
hodne stesti a tesim se na

pokracovani :)

0 0
možnosti

Ivy Ashby

6. 12. 2010 15:44
Re: hodne stesti a tesim se na

díky, bude - časem:-)

0 0
možnosti

jameee

6. 12. 2010 12:16
na lepší se lehce zvyká

Bez obav, protože v USA prakticky všechno (za peníze) funguje a především se tam krade JEN tam, kde bydlí přistěhovlaci, Amíci jsou k sobě slušní a ani zdaleka tak se na sebe nemračí jako tady.Na úřadech k vám nejsou sprostí a snaží se pomáhat a ne vás jen ždímat a politici tam nejsou tak prodejní a hloupí.

Pracoval jsem tam asi 3 roky a ten kdo má práci si tam žije NESKONALE lépe než tady na Východě.

Jsou i nevýhody : zákon umožňuje, aby dětičky skákali rodičům po hlavách a ti mohou prakticky jen přihlížet........ za rok jsem si vydělal na byt (v připadě hypotéky tady splácení na zbytek života, tam jeden rok tvrdé práce), prostě se to nedá srovnat a pokud jde o prestiž nebo postavení člověka majícího americký cestovní pas to se  situací v ČR je NEPOROVNATELNÉ..

Jak říkal Krampol člověk Ameriku musí buď milovat nebo nenávidět, já jsem jí za hodně zavázán, teprve po návratu jsem si sám sebe začal více vážit a klidně bych šel i se zbraní v ruce hájit jejich demokracii tou naší opovrhuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5296x
Typická ženská, která musí kecat do všeho, proto se rozhodla psát blog