Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

sovetsky_okupant_bez_prace

29. 6. 2011 8:16
jelikož nosím sandály s ponožkami

a kraťasy s obrovskými kapsami, tak se neodvažuji vám radit kolik máte mít dětí. Na to se zeptejte nejlépe nějakého Američana, příslušníka nejchytřejšího národa na světě, kde děti školou povinné ani neví, kde leží Evropa natož Česká republika resp.Československo pod nadále trvající krutovládou komunistických hrdložezů.

Ostatně, ptát se veřejně jestli mám či nemám mít další dítě, je do nebe volající. Kdyby hloupost nadnášela..., zbytek citátu, Ti kdož viděli Štrosmajera znají, jen je otázkou, jestli by tento citát pochopili i za velkou louží.

0 0
možnosti

váš účet byl vzrušen

22. 6. 2011 1:39
Myslím, že v případě narození v USA může mít občanství více

Zeptejte se na příslušných úřadech. Pas další země v rodině se vždycky hodí, nikdy nevíte, co se semele. A moc nepřemýšlejte, v tomhle se člověk musí řídit srdcem.

0 0
možnosti

Ivy Ashby

22. 6. 2011 2:55
Re: Myslím, že v případě narození v USA může mít občanství více

díky, pokud vím, tak Uk povoluje dvojí občanství, ale USA ne, teda aspoň ne oficiálně

0 0
možnosti

Antonín, topič

21. 6. 2011 21:19
Já jsem pro!

Jděte do toho, nechejte se překvapit! Je to určitě lepší, než později litovat (případně). A podívejte se na Tunguzský meteorit - taky si s ním planeta poradila.

0 0
možnosti

Ivy Ashby

22. 6. 2011 2:56
Re: Já jsem pro!

;-D tak pěkně děkuju

0 0
možnosti

Rodnok

21. 6. 2011 15:13
Američana

radši ne, podle nás jsou strašně hloupí.

0 0
možnosti

Camino.

21. 6. 2011 15:32
Re: Američana

Rodnoku, kolik je ""vas"", je nacase, abyste yjel do sveta.....je veliy a rozmanity, budete se divit:-) a vsude ziji inteligentini lide, nevim, jak je to s Vasim okolimRv

0 0
možnosti

Apačka

21. 6. 2011 12:14
je to bezva

Další dítě Vás omladí a opravdu si ho užijete. Já měla dva kluky brzo a pak jsme si pořídili holčičku - o 11 a 8 let mladší než bráchové.

To co kluci nesměli, slečna mohla a bylo jedno, že byla od bláta až na zádech, prostě maminka byla rozumnější a nechala jí hrát a pak prostě vyprala.  Samozřejmě jí bráchové chránili a já si užila mateřskou až do 4 let jejího věku a opravdu si ji užila. Ve školce pohoda, ve škole jedničky a když občas poznámka, tak to beru v klidu ...

Nyní jsou kluci dospělí a dcera jde na střední školu a je doma pořád veselo a plno života. Když je náhodou pár dní mimo domov, je nám divně - je tam moc ticho.

Samozřejmě musí se na rok omezit aktivity, když je mimčo zcela malé, ale jinak se s ním dá jezdit na kole, chodit po horách, učit jezdit na lyžích. A já už starší paní s ní chodím pekáčovat na kopec a je mi to fuk :))

0 0
možnosti

iVčera.iDnes.iZítra

21. 6. 2011 13:00
Re: je to bezva

Já mám taky tři děti, užívala jsem si každé mateřství. Kdyby nás neomezovaly finance, tak bych nebyla ani proti tomu, mít ještě jedno... Samozřejmě že to člověku trošku nabourá denní režim či plány do budoucna, jen si musíte ujasnit, co opravdu chcete. Taky jsem změnila plány a přerušila kariéru, protože jsem věděla, že děti chci a že k práci, která mě baví, se po čase vrátím :-)

0 0
možnosti

xena123

21. 6. 2011 11:29
A na to se ptáte těch hnusných čecháčků

kterým v diskusi dáváte nepokrytě najevo, že jsou hňupové aještě ke všemu minimálně 95% z nich nosí sandály?

0 0
možnosti

Camino.

21. 6. 2011 15:07
Re: A na to se ptáte těch hnusných čecháčků

Jste zvlastni osoba, xeno, vadi Vam, ze autorka zije jinde?;-(

0 0
možnosti

Antonín, topič

21. 6. 2011 11:23
Určitě ne.

Já si nemyslím, že je to dobrý nápad. Vždyť zastanete tolik bohulibých činností i tak. Navíc ještě naučíte potřebné, co je dobré a co ne. S dětmi byste neměla čas na nic!

2 0
možnosti

nocenka

21. 6. 2011 11:47
Re: Určitě ne.

SouhlasímR^;-D

0 0
možnosti

s.m.

21. 6. 2011 11:09
....

řiďte se srdcem. A ne tím, jestli dítě bude Američan nebo Angličan;-D

Nikdo to za Vás nerozhodne, jen vy dva;-)

Já jsem otěhotněla neplánovaně potřetí, viz blog:

http://sarkamedkova.blog.idnes.cz/c/186298/Splasena-spermie-aneb-darek-pod-stromecek.html

Bohužel to nevyšlo,ale na tu myšlenku už jsem si zvykla, uvidím, zda to vyjde později

0 0
možnosti

Ivy Ashby

22. 6. 2011 2:58
Re: ....

děkuji moc, já vím, rozhdnnout si to musíme sami, ale to psaní a poslouchání názorů jiných mi pomůže to tak nějak si to utřídit v hlavě:-) MOc vám děkuju za to, co jste napsala.

0 0
možnosti

honda_mrkos_pajdusakova

21. 6. 2011 10:57
Zkušenosti s třetím dítětem

jsou různé...

Kupř. jedni naši známí mají za třetí dítě moc miloučkého chlapečka.

Ovšem druzí známí zase mají za třetí dítě příšernýho spratka...

:-P

0 0
možnosti

Ivy Ashby

22. 6. 2011 2:59
Re: Zkušenosti s třetím dítětem

ano, tak to se dá říct i o jednom dítěti... znám jedny lidi a ti mají děsného spratka jedináčka a pak znám jiné a ti mají super dítě, které je moc milé

0 0
možnosti

xena123

21. 6. 2011 10:49
američan nebo angličan?

řešíte kraviny. Dítě bude napůl angličan a napůl čech, ať má v papírech co chce.

0 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5296x
Typická ženská, která musí kecat do všeho, proto se rozhodla psát blog