Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

liason

19. 7. 2011 10:26
Mám tři děcka, a tak jsem na ledacos zvyklý,

ale při nedávné návštěvě Francie mě v jedné restauraci upoutal malý, cca pětiletý, italský chlapeček, který od příchodu ani na okamžik neusedl na židli a celou dobu obíhal stůl, kde seděli jeho rodiče a zřejmě starší sourozenci. Kromě toho mě fascinovalo, že má ve svých letech ještě v puse dudlík. Maminka ho krmila za letu, což chlapec odmítal, protože ho tak brzdila a pokaždé spustil neskutečný řev. Při svých obletech kolem jejich stolu zakopával o židle hostů sedících okolo a také o židli mé ženy, která to z počátku snášela celkem s klidem. Rodiče se na okolí usmívali kouzelným způsobem a zřejmě očekávali, že budeme všichni společně sdílet radost z jejich potomka. Vydržel jsem to přesně dvacet minut, a pak jsem požádal personál o přesazení, ale protože restaurace byla slušně zaplněná a my potřebovali stůl pro pět lidí, který nebyl k dispozici, zaplatili jsme pití a předkrm a šli se najíst o 100 metrů dál. Venku žena povídá: "Jo Herodes, to byl král!"

1 0
možnosti

Kulhánková, dcera

19. 7. 2011 11:08
Re: Mám tři děcka, a tak jsem na ledacos zvyklý,

Na Schwechatu jsem pozoroval podobného budoucího krále planety, který krom poletování mlátil svého sourozence do hlavy a po těle. Jeho otec před ním čupnul a s vážným výrazem mu řekl něco ve smyslu "Nicolasi, vážně tě žádám, abys přestal vyvádět."

No, Nicolasovi to bylo fuk.

0 0
možnosti

jenyknovak

18. 7. 2011 17:57
Mekáč je "restaurace" - od kdy???

Mekáč není nic jiného, než hoch nóbl bufet se sladkejma houskama, masem kdoví z čeho udělaným na připáleným oleji. Fuj....

Pravdu má kamarád, když mi říká, že Ami jsou gastronomičtí barbaři...

0 0
možnosti

Camino.

18. 7. 2011 19:37
Re: Mekáč je "restaurace" - od kdy???

Ne vsichni jsou gastrobarbari....Vas kamarad zije v USA a vlastni restaurant?

1 0
možnosti

gumidos

18. 7. 2011 14:28
Líbí se mi to

že naše vyspělá civilizace už teď ani neumí dát dětem pár facek v okamžiku, kdy by ty facky měly správný výchovný efekt a namísto toho radší rozmazleným dětičkám (a spolu s nimi spravedlivě i těm vychovaným) zakáže vstut do "klubu dospělých".

Nevím, čeho je to známka - spíše mi připadá, že selháváme úplně ve všem.

0 0
možnosti

587

18. 7. 2011 14:51
Re: Líbí se mi to

Mohu vám říci, že když občas potkám v obchodě dítko s matinkou, která je zastánkyní toho, že na jejídítko se nesmí člověk málem ani křivě podívat, tak při řevu toho spratka se na něj nejen dívám jak nejhorší bubák, ale cuká mi i pravá ruka.

2 0
možnosti

Žena v domácnosti

18. 7. 2011 13:40
souhlas

Nechápu, jak s tím, že někdo zakáže vstup dětem do restaurace, může mít někdo problém. Copak je to jediná restaurace na světě? Sama mám malé dítě a proto mohu s jistotou říct, že v dnešní době ani na malém městě není problém najít restauraci, kde s přítomností dětí počítají (tj. nekouří se tam, je tam dětský koutek, popř. i zahrádka s pískovištěm). Když si člověk pořídí dítě, musí prostě počítat s tím, že se musí v lecčems přizpůsobit. Na příklad do kina nebo do rockového klubu se taky s batoletem jít nedá, to se holt nedá nic dělat. A pokud budu chtít jít do hospody, do kina, nebo na koncert, prostě si zařídím hlídání. Dokud je dítě tak malé, že ho nelze odložit, holt se omezím a místo do baru budu dočasně chodit do cukrárny. Je to opravdu tak strašná obě´t?

2 0
možnosti

lajika

19. 7. 2011 6:36
Re: souhlas

máte samozřejmě pravdu, jen vás upozorňuji, že můžete narazit i v cukrárně. Prudiči jsou totiž na obou stranách. Jak na straně rodičů, kteří nechají nevychovaně děti řádit, lézt po stolech a otravovat, tak i na straně ostatních, kteří zase čas od času dokážou při prvním mňouknutí malého kojence ztropit cirkus a přednášku o nevycválaných spratcích. Mám tříměsíční dceru, se kterou se důsledně, pokud to jen jde, vyhýbám veřejným prostorám (občas musím do MHD a i to je dost) - ten stres z toho, že začne dítě dělat zvuky (a nemusí to být zrovna pardálí řev) a nepůjde utišit (takhle malému dítěti prostě klid nepřikážete) a já pak budu vystavena poznámkám a slovnímu napadání, ten mi za to nestojí.

0 0
možnosti

Tuubeen

18. 7. 2011 13:09
Na promoci ani do baru kojence jistě ne,

ale proč se s kojencem nesmí do muzea? Kojence obvykle do muzeí nosím (kdyby taky měly starší děti čekat, až naše rodina bude kojenců a batolatprostá, byly by na druhém stupni ZŠ, aniž by kdy muzeum navštívily) a nenapadá mě nic, čím by kojenec překážel v muzeu či čím by muzeum škodilo kojenci.

0 0
možnosti

JayVandermark

18. 7. 2011 15:55
Re: Na promoci ani do baru kojence jistě ne,

Třeba pobleje vzácné památky? Nebo nějaká inteligentní matka jej bude na nějaké vzácné památce přebalovat?

0 0
možnosti

starahomolkova

18. 7. 2011 13:00
Tak

jsem chtěla napsat o tom, že na promoci dcery (před měsícem) byly malé dětí, které tam vůbec nepatří. Měli jsme zkaženou celou promoci......nebylo slyšet nic jiného než jejich řev. Rodiče nereagovali ani na výhrůžné pohledy a ani na prosby, jestli by nebylo možné odejít s dětmi ven. Rv A jak koukám pod sebe, tak jsem to nezažila jen já. :-/

1 0
možnosti

Antonín, topič

18. 7. 2011 13:06
Re: Tak

Komické na tom bylo, že maminy místo aby se děcko snažily trochu utišit, tak ještě s rozzářeným ksichtem koukaly kolem sebe, jakože "podívejte se, jak už jsme šikovníííí."

No abych nekritizoval jenom je, pro jiné lidi zase asi platí jiné časové pásmo, protože si tam přicházeli jak do hospody. Taky bez náznaku vědomí, že tím silně ruší.

1 0
možnosti

Antonín, topič

18. 7. 2011 12:31
Mno,

onehdá jsem byl přízni na promoci, bylo tam 6 malých řvoucích turů. Nevěřím, že není možné si na tu půlhodinu či jak dlouho to trvá sehnat kamarádku či profi chůvu, když už teda musí na tu galaktickou slávu čučet celá rodina.

Svatby dtto.

2 0
možnosti

LucieKamesova

18. 7. 2011 13:01
Re: Mno,

No, pro vás to asi nebylo nic moc významného, když to nazíváte "galaktickou slávou". Pro jiné je to ale významná událost a chce tam mít celou rodinu. Nechápu, proč u nás jsou promoce takovou puritánskou akcí na které se nesmí ani špitnout... Asi to uráží přeúžasné pány docenty a profesory, kteří jsou beztak svou účastí znuděni....

0 0
možnosti

brooke

18. 7. 2011 12:23
Nevychované dítě

v restauraci ruší ostatní stejně jako hovor mobilním telefonem. Obojí je projevem netolerance a sobectví.

1 0
možnosti

Martin V2

18. 7. 2011 12:54
Re: Nevychované dítě

Jaký je rozdíl mezi tím, když se baví dva a více lidí u stolu a když mluví jeden v telefonu? Irituje Vás, že neslyšíte druhou část hovoru?

0 0
možnosti

s.m.

18. 7. 2011 12:10
0 0
možnosti

Ivy Ashby

19. 7. 2011 22:57
Re: ..

Dík. Váš blog jsem četla a souhlas. Prostě když mám batole nebo kojence, nač ho vláčet všude?

0 0
možnosti

honda_mrkos_pajdusakova

18. 7. 2011 11:27
Na to má samozřejmě

majitel restaurace plné právo, stejně jako na zákaz nebo povolení kouření. Jen on sám si musí vyhodnotit, co ho poškozuje na zisku, či mu zisk přináší.

Osobně jsou mi cizí děti a jejich chování v restauraci dost ukradené a nechápu hysterii spousty lidí, kteří jen zaslechnou bulet cizí dítě a už si musí stěžovat. I děti a jejich rodiče mají právo na život... Čeho je moc toho je samozřejmě příliš, řvoucí dítě v divadle nebo v kině nebo kostele je opruz.

Ale moc nechápu potřebu poslední doby a spousty lidí se vůči něčemu vyhraňovat - proti kouření, proti psům na ulici, proti dětem na dovolené a v hospodě, proti fuseklím v sandálech, proti neoholenejm bobrům a dalo by se libovolně pokračovat.  Ať si hlavně každej hledí sám sebe, jestli svojí existencí a kecama neopruzuje zase někoho jiného...

3 0
možnosti

lajika

19. 7. 2011 6:29
Re: Na to má samozřejmě

z duše mi mluvíte

0 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5296x
Typická ženská, která musí kecat do všeho, proto se rozhodla psát blog