Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

habit-.!..

23. 8. 2011 12:05
... pěkné, díky...

... osvěžující pohled do končin, které my muži známe jen z povzdálí...:-)R^

0 0
možnosti

astrudina

26. 7. 2011 23:22
Je zajímavé, že mnohé to berou vážně a osobně

ženské, to už nemáte žádný smysl pro humor, to se nedokážete zasmát samy sobě?

0 0
možnosti

Ivy Ashby

28. 7. 2011 0:47
Re: Je zajímavé, že mnohé to berou vážně a osobně

a některé ještě tu fiktivní matku politují a soucítí s ní;-(

0 0
možnosti

martina111

26. 7. 2011 14:16
celkem přesné ať už je to satira nebo ne..

Myslím, že tak se někdy (někdy často) cítí každá matka.. jenom dneska asi není moc in a cool to přiznat. ;-D

0 0
možnosti

Ivy Ashby

26. 7. 2011 18:27
Re: celkem přesné ať už je to satira nebo ne..

asi to budu  muset vysvětlovat a já doufala, že to lidi pochopí... ach jo.

No, já jsem tím nechtěla říct, jak se asi cítí každá matka. Spíš poukázat na to, jak v dnešní době ženské mají mnohem lehčí život a přesto si stěžují a jak nemají na nic čas, hlavně ne na děti, přesto visí na netu a mobilu několik hodin denně, jsou uražené, že manžel chce, aby doma nemusel jíst chleba s paštikou, kterou si sám musí otevřít... protože sorry, mám na telefonu kámošku, víš, ona mě tak podpoří, ona ví, jaký to je bejt věčně zavřená doma..

0 0
možnosti

lajika

26. 7. 2011 12:02
obávám se

že jsem vás buď nepochopila já, nebo nepochopili ostatní čtenáři. Já z toho necítím lítost a depresi nad tím, že máte děti. Já z toho cítím snahu býti sžíravá vůči neustále si stěžujícím matkám. Mám pocit, že jsme to psala jako jakousi satiru - literární kartikaturu. (Mimochodem - nepovedenou, aspoň pro můj vkus, což ale není až tak podstatné) Promluvte autorko a řekněte mi, kdo z nás je vedle jak ta jedle.

0 0
možnosti

Ivy Ashby

26. 7. 2011 18:23
Re: obávám se

PRoč byste měla cítit lítost a depresi nad tím, že mám děti?8-o

To není jenom o stěžujících si matkách, to je obrázek dnešní doby. No, tohle se vám nelíbilo, třeba se zadaří někdy jindy.:-)

0 0
možnosti

s.m.

26. 7. 2011 11:28
vydržať !

Bude líp;-)

Teď jsou malé a zdá se Vám, že otravné,ale vydržte pár let a budou to parťáci. Tímhle si musí projít každá ženská, není zločin si občas takhle postěžovat,ale mezi řádky cítím lítost, že vůbec ty děti máte. Možná je to jen deprese a jinak jste správná máma, jen dost unavená:-)

0 0
možnosti

Ivy Ashby

26. 7. 2011 18:20
Re: vydržať !

Ej...jak to jen říct? Ten článek není vůbec o mě. Spíš jsem chtěla poukázat na dnešní dobu.

0 0
možnosti

astrudina

26. 7. 2011 10:48
Trefné!

Cesta z Ostravy Pendolinem - dopoledne. Namísto podnikatelů s notebooky vagon plný matek s kočárky a dětmi předškolního věku. Ani jedna! děti nezabavovala, většina stále zírala do mobilů, psala nebo telefonovala a děti se otravovaly - já bohužel taky. 3 hodiny! Očistec!

Vzpomínala jsem si, jak jsem cestovala já - vždy leporela nebo knížky, papír, pastelky - kreslily jsme, hrály hry, prohlížely si krajinu a hádaly barvy aut, domů atd., (zpívaly, když to lidem nevadilo;-)) - to pak cesta uteče jako nic a ostatní lidé ani nevědí, že tam jste s dítětem.

Minulý týden vyšel v Mladé Frontě rozhovor s Jiřinou Prekopovou, starší psycholožkou. Ona říká, kromě jiného, že: "...hlavní příčinou dnešního stavu je nechuť k něčemu, co se musí. Když se dítě narodí, tak je člověk prostě musí brát na vědomí, musí se mu podřizovat,musí se starat. Dnešní ženy často chtějí dělat jen to, na co mají chuť...".

0 0
možnosti

Ivy Ashby

26. 7. 2011 18:20
Re: Trefné!

Díky moc za komentář a pochopení! Tu psycholožku sice neznám, ale zní rozumně. Asi tak nějak. Podřídit se a něco si odříct, to se dneska nenosí

0 0
možnosti

MikiInSpain

26. 7. 2011 10:37
:)

Jsem rad, ze jste misto myti vlasu napsala tento clanek, je super, ale priste to zase udelejte obracene, at mate taky chvilku pro sebe ;-)

0 0
možnosti

Ivy Ashby

26. 7. 2011 18:19
Re: :)

;-D pochopil... to jsem ráda

0 0
možnosti

nespavec

26. 7. 2011 9:58
Pevně doufám,

že tento článek byl myšlem jako legrace. Netvrdím,že mít děti a vychovávat je lehké, ale co je na tomto světě zadarmo.

0 0
možnosti

Ivy Ashby

26. 7. 2011 18:18
Re: Pevně doufám,

No nevím, jestli jako legrace, rozhodně to nejsou moje pocity, je to jenom taková "glosa" dnešní doby

0 0
možnosti

letní den

26. 7. 2011 9:30
..

:-) to mi připomnělo jeden článek na blogu.. cituji autorku,asi ne doslova"promiňte, teď musím zaběhnout k dceři už hodinu mi řve v ložnici, vydržte budu hned zpátky..".. R^

0 0
možnosti

letní den

26. 7. 2011 9:38
Re: ..

a vyvěsit na Oněnku, prosím! :-)

0 0
možnosti

vatsuk

26. 7. 2011 9:28
Von se nezbláznil

ted a hned,karma :-P;-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5296x
Typická ženská, která musí kecat do všeho, proto se rozhodla psát blog