Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
I

ignorantka

22. 12. 2010 17:10
Mila devenko,

klidne mi tykejte.

Babula

;-D

0 0
možnosti
PM

assam

22. 12. 2010 17:09
Bloger vs.diskutér

Takové blogy vždycky skončí bouřlivou diskusí,kde diskutér si(pochopitelně) dělá "prču" z nakrknutého blogera.Chápu,článek je o slušnosti mezi lidmi,ale vztahy ZDE,do nich bych se nemíchal.A k vlastnímu obsahu Vašeho blogu? Souhlasím s Vámi,tykání "narovinu" v diskusi s lidmi,které neznám,také moc nemusím a není to slušné,pokud to ovšem autor blogu,případně diskutér,sami nevyprovokují.Např.s Rudou Havlíkem,Větvou a Vladimírem Hamralem jsem nikdy neměl problémy hovořit jako se sobě rovnými,ale to až po nějaké době účasti na diskusích,kde jsem zpočátku vykal...Takže na tykání odpovídejte také tykáním,bez skrupulí a ohledu na věk protistrany.S pozdravem petr.assam;-)

0 0
možnosti
MM

captain cook

22. 12. 2010 16:04
placani o nicem

a chozeni kolem a kolem dokola hrnce s horkou kasi.

Na Internetu se bezne tyka a je mi jedno co si o tom mysli nejaky bloger ci blogerka. Navic se autorka nachazi pod mylnym dojmem, ze blogeri jsou nejaka lepsi spolecenska trida kdyz pise: "..a rozhodně by měli vykat všem autorům - blogerům i novinářům..." Autorstvi blogu, ba ani VIP kvalifikace jeste z nikoho z nich nedela spolecenskou honoraci povysenou nad ctenarsky plebs.

Pokud davas prednost vykani protoze se tak citis lepe, Ivano, samozrejme mi muzes nadale vykat.

0 0
možnosti
IA

Ivy Ashby

22. 12. 2010 16:14
Re: placani o nicem

tak to nebylo myšleno, ale když vidíte, že je autor-autorka starší člověk a někdo mu automaticky tyká, tak mi to přijde neslušné. Jinak se mi vážně víc líbí vykání,když někoho neznám. A budu vám nadále vykat.;-)

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

22. 12. 2010 15:49
Teď vážně...

Podívejte se například na Jardu Jágra...ten si s tím opravdu hlavu nedělá :-)

0 0
možnosti
JM

jarmach62

22. 12. 2010 15:49
Padesátiletá babina

Tak já jsem už skoro padesátletá babina;-D a když mi v internetové diskusi někdo tyká, rozhodně mi to nevadí, a to ani v případě, že se jedná o patnáctiletého puboše. Tady na idnesu vykám, protože jsem si všimla, že je to tu většinou zvykem, ale jinde si bez problémů vzájemně tykáme každý s každým.

0 0
možnosti
IA

Ivy Ashby

22. 12. 2010 15:28
Pro ty, kteří nepochopili, ten 50letý dědula byla

nadsázka, jako protiváha onoho pomyslného 15letého puboše. Ne, nemyslím si, že lidé v 50 jsou starci. ;-)

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

22. 12. 2010 15:29
Re: Pro ty, kteří nepochopili, ten 50letý dědula byla

Jo... to byste mne měla vidět ihned po procitnutí... ;-)

0 0
možnosti
M

martin5.3

22. 12. 2010 15:12
Blog o slušnosti?

Tedy moralizovat o slušnosti a pak použít výraz "padesátiletý dědula"?

Abych použil vaše slova:

Ty seš ale kráva! Vy jste ale kráva! - vyberte si.;-D

0 0
možnosti
IA

Ivy Ashby

22. 12. 2010 15:29
Re: Blog o slušnosti?

Milý pane, to nebylo myšleno až tak vážně. Snad mi prominete?

0 0
možnosti
AA

Saša

22. 12. 2010 15:11
Slušní lidé se chovají slušně.

A tykat neznámému člověku slušné prostě není.

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

22. 12. 2010 15:13
Re: Slušní lidé se chovají slušně.

Máš pravdu,Sašo...;-)

0 0
možnosti
L

Londynanka

22. 12. 2010 15:10
50ti letej dedula

to me take moc a moc pobavilo.........myslim, ze to ty padesatniky nastve vice nez kdyz by je nekdo oslovoval Karle.

A v anglictine mi tykani vubec nechybi, jelikoz tady se ucta a zdvorilost projevuje chovanim a ne tim, jestli je nekdo John nebo Mr. Smith. V praci oslovuji uplne vsechny lidi krestnim jmenem a to dokonce i klienty, presto jsem nikde nezaslechla ze by nekdo mel povoleni zacit se chovat zpusobem, ze jim budu rikat ''ty kravo''.

0 0
možnosti
IA

Ivy Ashby

22. 12. 2010 15:30
Re: 50ti letej dedula

V anglickém jazyce se též dá projevit úcta-neúcta slovně, nejenom chováním.

0 0
možnosti
Š

Šach.mat

22. 12. 2010 14:53
V kontextu s nadpisem

je tohle moralizování mimo mísu, né? ;-D Nebo ty dvě vámi uvedené věty v nadpisu někdo vnímá jako zásadní rozdíl? Já tedy OPRAVDU ne :-). Je evidentní, že slušnost je velmi relativní pojem ;-), kolikrát "skalní vykač" může být daleko NEslušnější...

0 0
možnosti
L

lajika

22. 12. 2010 15:02
Re: V kontextu s nadpisem

no právě - vykání vám umožní být daleko neslušnější, protože mezi slušným vykáním a neslušností celkového vyznění je větší kontrast. A můžete tak být neslušný aniž byste musel být vulgární.

0 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5296x
Typická ženská, která musí kecat do všeho, proto se rozhodla psát blog