Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SB

KOMON

24. 6. 2011 16:31
Nosím různé boty,s ponožkama i bez

a názor většiny,menšiny či tupých módistek je mi ukradený.....

článek je napsán docela v mezích,tak by mě zajímalo,jestli má autorka dostatek sebereflexe k tomu ,aby pochopila,že na sebe akorát práskla jak je netolerantní a .......

0 0
možnosti
V

víťula_

24. 6. 2011 15:30
miluju sandály!

pokud je horko nosím sandály bez fuseklí, pokud je v létě pod mrakem nebo po ránu trochu zima, klidně si vezmu do ponožek sandály. Ještě mi nikdo neobjasnil co je na tom špatného. Pouze jakýsi dunihlav prohlásil že je to špatné a ovce to po něm papouškují. Víte milá autorko, budete se muset smířit s tím, že ne vše v tomto světě bude tak jak si umanete. Asi by pro vás bylo nejlepší se někde a zavřít a s nikým se nevídat, ušetříte si nervy ;-)

0 0
možnosti
V

víťula_

24. 6. 2011 15:32
Re: miluju sandály!

oprava: do sandál ponožky ;-D

0 0
možnosti
L

lajika

24. 6. 2011 15:23
doporučuji

autorce blog pana Buriánka. Vysvětlí vše, co bychom k tomu mohli říct my ostatní

http://janburianek.blog.idnes.cz/c/197526/Obrana-sandalu-a-ponozky.html

a jako dodatek - nenosím sandály, nejsou mi pohodlné a dřou, ale narozdíl od paní Ashby mě sandály na nohou ostatních nijak neiritují.

0 0
možnosti
L

lajika

24. 6. 2011 15:20
cituji z vašeho článku

"odpověď na dotaz...co nosím v létě: sandály...boty páskové..." Dozvídáme se tedy, že celou dobu brojíte proti sandálům, které nosíte. To je poněkud, řekněme, rozpolcené, nezdá se vám?

A mimochodem - jak byste pojmenovala pánskou páskovou botu? Vždycky jsem tomu říkala sandál, ale samozřejmě, mohla jsme se celou tu dobu mýlit. Kdyby tomu pánové říkali "pásková bota", ulevilo by se vám?

A to, že vy nosíte povolené, módní a jistě elegantní sandály na nízkém podpadku je pro muže, kteří, dobytkové jedni běhají v zakázaných a vám smrdutých sandálech bez podpadku, příklad jen těžko následovatelný. Pánské sandálky na nízkém podpadku se, myslím, nevyrábějí zrovna sériově.

0 0
možnosti
C

celim

24. 6. 2011 14:53
Rád nosím sandály!

A nosím do nich ponožky, protože je mi to příjemné a nechci vypadat jako frikulín, který se někde dočetl, že nějaký přihřátý stylista dospěl k názoru, že se ponožky do sandálů nehodí a proto to spousta lidí po něm opakuje. A to, že je to blbost, to dokazují zase kvanta lidí, kteří na tento diktát prdí! Ať si každý nosí to, co se mu líbí. Já se také nerozčiluji nad drůbeží, která nosí dlouhé sukně, které jsou dole mezi nohama sešité. Vypadají sice jako postižené(myslím duševně :-) ), ale je to jejich problém.

1 0
možnosti
JK

MirekK1

24. 6. 2011 15:04
Re: Rád nosím sandály!

;-DR^

0 0
možnosti
PK

anti-impy

24. 6. 2011 14:27
osobně nechápu

jak někdo se slaměným kloboukem z výprodeje a profilovou fotkou, která neukáže nic víc, než obličej má vůbec chuť někoho kritizovat za to, co nosí na sobě?:-P;-D předpokládám, že máte poněkud jiný problém, než to, že se někdo "opováží" nosit sandály s ponožkama nebo bez.

ps:omylem jsem Vám zaškrt kladnou karmu, nafackoval bych si za to.

SANDÁLY A PONOŽKY ARE NOT DEAD!R^;-D

0 0
možnosti
DZ

Zuchnicky

24. 6. 2011 14:07
Sandal&socks 4EVER

Já v sandálech s ponožkou chodím skoro celý rok ;-) dokud mi sněhová břečka nepřetíká dovnitř...jak ale

trochu přituhne a je pěkné náledí, hned zas obouvám "zimní" sandál

(rozumněj to samý co nosím v létě + hrubá vlněná ponožka ;-p )

"..ještě jsem nepotkala člověka, kterému by slušely." no tak to jste ještě nepotkala MĚ! ;-D

"..sandály, sice je to levné.."moje stály 2500, nevím jestli je to levné, asi jak pro koho... "..mohli vzít jiné boty s ponožkou..." NEMOHLI - žádné jiné (krom zimních bot do extrémních mrazů, bot na běžky a bot na snb) NEMÁM! Proč kupovat něco, co funguje jenom napůl, když byli vynalezeny SANDÁLY!?

1 0
možnosti
ZC

Zefram Cochrane

24. 6. 2011 13:53
dýchejte z hluboka

takového rozhořčení a tolika papíru popsat o své obsedantní posedlosti mít svět podle sebe.

Uf snad nikdy mne nenapadlo chodit po ulicích a odsuzovat co mají lidé na sobě. Pokud je to alespoň čisté a přiměřené společenské situaci (pohřby, divadlo ...).

0 0
možnosti
KV

_-1-_

24. 6. 2011 13:21
Nejlegračnější na příspěvcích členek modní policie je to ...

.... že kdyby pro příští sezónu dal Gucci, nebo Dior, nebo jiný módní dům "ponožky v sandálech s nějakou malou vychytávkou" jako módní novinku, tak budou první, které si před obchodem vystojí frontu, aby je mohly nosit.

2 0
možnosti
LS

Lesní sběř

24. 6. 2011 13:08
Neznám...

...žádný logický, praktický a smysluplný důvod, proč nenosit do sandálů ponožky. Pokud o takovém důvodu víte, prosím, sem s ním. Jen ne žádné výkřiky, že je to "fuj" nebo "odpudivé." :-P

0 0
možnosti
S

stepulka

24. 6. 2011 13:22
Re: Neznám...

...žádný logický, praktický a smysluplný důvod například já nemám, ale NELÍBÍ SE MI TO.

Proto dávám přednost estétům bez ponožek v sandálech. ;-D

Je to stejné, jako když nejíte vařenou mrkev, protože vám nechutná.

To také nemá...žádný logický, praktický a smysluplný důvod.

0 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5296x
Typická ženská, která musí kecat do všeho, proto se rozhodla psát blog