Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

PájaZítra

20. 6. 2011 11:11
Dámo, jdi se zahrabat zpátky do hrobu!

S takovejhlema názorama ti ani nic jinýho nezbejvá. Kdo ti dal právo nařizovat ostatním, co si mají či nemají navlíkat a obouvat na nohy? NIKDO!

Mě je nějaká móda naprosto u zadele. Mám extrémně potivý nohy, uzavřený boty nesnesu, tak po většinu roku chodím právě v sandálech (tzv. od sněhu do sněhu) a je jasný, že ponožky si do nich v březnu či listopadu člověk vzít prostě musí. A i v horkým létě si ponožky vezmu, to proto, aby sály pot a nohy naboso aby mi v sandálech nečvachtaly, to je totiž pak o držkopád, když nohy kloužou.

Takže názory takovýhle slepice, jakou je pisatelka, já naprosto neakceptuju!

6 0
možnosti
A

akki

20. 6. 2011 11:04
Crocs jsou ošklivé!

Ale hodně známých tvrdí, že pohodlné. Mě odpuzuje ta umělá hmota. Jinak je mi jedno, co kdo má na nohou, spíš mě fascinují kraťasy obézních pánů ve zralém věku. A ještě, když takto ustrojení, hodnotí kolemjdoucí ženy!8-o;-D

0 0
možnosti
IA

Ivy Ashby

20. 6. 2011 18:33
Re: Crocs jsou ošklivé!

no, pohodlné, já je pohodlnými neshledávám, fakt ne, není nad koženou botu, plastové fakt nenosím, a máte pravdu, kraťasy obézních pánů, ale i dam, jsou prostě fuj a tady v USA jsou teď národní uniforma  v létě, stačí vyjít do města a člověk by se nedopočítal těch všech lidí, kteří by fakt kraťasy mít nemuseli;-D

0 0
možnosti
JR

Jan Ruzicka

20. 6. 2011 11:02
No,

hlavně, že je mír.

0 0
možnosti
TS

tina.sola.nova

20. 6. 2011 13:10
Re: No,

R^;-D

0 0
možnosti
N

nocenka

20. 6. 2011 11:00
Guláš...

A proč nosíte sandály, když jsou tak děsně fuj??? A kde jste k nim vlastně přišla, když vám sandály nesmí do baráku??? Nebo rozlišujete nějaké "fuj" a "OK" sandály?;-D

0 0
možnosti
HP

Hroznej puberťák

20. 6. 2011 10:55
Hm

Já bych zakázal otřesný špeky hnusně přetejkající přes pásek bokovek, to je stokrát horší než nějaký ponožky v sandálech. Ať ženský místo těch hnusnejch špeků nosí normální boky a břicha. Špeky ne!!! :-P

0 0
možnosti
EF

_sluníčko

20. 6. 2011 10:58
Re: Hm

jistě, ale chlapi ať vyvalí svoje pivní pupky ať je vidět že se maj :-)

0 0
možnosti
VH

Stará kára

20. 6. 2011 10:48
Sandály nosím

Občas v nich mám i ponožky. Vám to připadá fuj? No dobře. Ale mně to vyhovuje. A teď: přizpůsobíte se snáze vy mně (třeba odvrácením pohledu) nebo je přizpůsobení snazší pro mě? Vy chcete, abych (kvůli vašemu útlocitu) chodil v uzavřených botách se zpocenýma a zapařenýma nohama? Kde berete tu drzost to ode mne požadovat?  Vy chcete, abych chodil bez ponožek?  Když mě zpravidla pásky sandálů odřou nohu? Nehodlám kvůli vaší estetice chodit odřený. Ani klouzající noha není příjemná. PS: Nepsáno je to ostře. Tak drsně to zas nemyslím. Jen jsem se snažil, abyste pochopila, že jsme dva (nejen vy, i já), kdo posuzují vhodnost sandálů a případných ponožek v nich.

0 0
možnosti
PJ

PájaZítra

20. 6. 2011 11:12
Re: Sandály nosím

souhlas! viz můj příspěvek výše...

0 0
možnosti
H

hafusak2

20. 6. 2011 10:39
Sandály nosím rád a ponožky v nich také.

Proč? Protože není také nijak estetické po procházce po městě dívat se na něčí špinavé nohy v sandálech bez ponožech. Navíc se mi nohy v sandálech nekloužovou, nohy mi dostatečně větrají i tak a navíc mám na nohách několik nepříliš estetických jizev od spálenin. Spíše je mi záhadou, PROČ ty ponožky v sandálech vadí? Chodím v tom, v čem se cítím dobře a pohodlně, po kariéře v modelingu netoužím, články o pánské módě mne nechávají chladným, neboť v řadě těch modelů bych se určitě cítil jako gay.

      Ale schválně: PROČ VADÍ PONOŽKY V SANDÁLECH?

1 0
možnosti
BT

markyz.Gero

20. 6. 2011 10:36
při pohledu na některé dámy

v letním oblečení si říkám jestlipak má dotyčná doma zrcadlo, sandály jsou proti tomu vrcholem elegance a nakonec ať si každý nosí co chce

0 0
možnosti
EH

Kahlan Amnell

20. 6. 2011 10:36
Za rajchu

zase Žid nesměl vylézt z baráku bez žluté hvězdy na kabátu...

0 0
možnosti
ZH

běžný ovčan

20. 6. 2011 10:35
...

;-D to nemyslíte vážně, jakým právem nařizovat jinému člověku, co si má obléct a co ne a jak to kombinovat,

0 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5296x
Typická ženská, která musí kecat do všeho, proto se rozhodla psát blog