Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

Hannyhan

9. 9. 2011 22:11
Že by komplex méněcennosti?

Co mě na tomhle článku vadí nejvíc snad ani není osobní názor autorky, jako fakt, že se svoje značně pokřivené názory snaží vydávat za fakt. Její pseudofakta nejsou ničím a nikde podložena, jsou pouhou ukázkou naprosté omezenosti a neznalosti.  A moc jsem se pobavila nad tím, že zrovna fotbalisty dotyčná považuje za soudné lidi. To je až groteskní. Na druhou to přesně poukazuje na inteligenci dotyčné. Jen ať se podívá, kolik potetovaných např. studuje různé vysoké školy. A většina z nich najde i uplatnění. Stejně jako těch nepotetovaných. Tetování každopádně ženu nedegraduje. Způsob jejího vyjadřování považuji za značně primitivní, což ale nakonec jasně poukazuje na inteligenci dotyčné. A takové názory jsou pro méně inteligentní příznačné. Prostě zakomplexovaná slepice, co si musí honit ego.

Paní Ashby, než příště něco napíšete, zkuste si alespoň zjistit potřebné informace, jste směšná!

0 0
možnosti
LD

ladd

9. 9. 2011 18:46
a ještě rasistka

"...a černoši, kteří opět většinou patří mezi nejnižší třídu" - to už je fakt hnus.

   Ale chápu, že personalisti na to nahlíží jinak, protože zpravidla nic jiného ani ohodnotit neumí

0 0
možnosti
IA

Ivy Ashby

26. 9. 2011 5:24
Re: a ještě rasistka

fakt nebo fikce:většina černochů, kteří mají dredy patří do jaké společnosti? Té střední, vyšší nebo?

0 0
možnosti
T

tomas877

4. 9. 2011 20:23
Ouuuu.

Prosím Vás co ty náušnice v uších?:o Jakýpak póvl nám to tu píše o piercingu a tetováních :o

1 0
možnosti
E

eliska23

2. 9. 2011 7:46
Odsuzovat podle vzhledu?

Milá dámo...je mi 23 let, studuji dvě vysoké školy, příští rok školu končím a už teď mám nabídku na práci ve svém oboru. A to mám několik tetování, tunely v obou uších a piercing. Rozhodně si nepřipadám zakomplexovaná, ani jako kriminálník. Žiju normálním životem, práci mám už teď, studuji...podle vás bych měla být úplně někde jinde, ale chyba, nestalo se. Takže kde je asi chyba? Ve vás, ne ve mě. Jo, i potetovaní lidi studují vysoké školy. A asi byste se divila, kolik jich tam je a rozhodně to není žádný póvl, jak tvrdíte. Jediný, kdo je tady zakomplexovaný budete nejspíš vy (o čemž vypovídá i váš ''úchvatný'' článek o dětech - proč je sakra vůbec máte, když na to máte takovýhle názor? To opravdu nechápu).Rv

5 0
možnosti
L

lulu.dvacettři

2. 9. 2011 1:38
no to snad ne...

No to snad není pravda! Dámo, radši už nic nepiš, sama jsi zakomplexovaná...a povrchní. Studuji maturitní obor Gastronomie a myslím, že si vedu dobře. A to mám pod vlasama pár dredů, v jednom uchu tunel a náušnici, v druhým roztahovák. A na brigádě v místní firmě jsem s tím také problém neměla, a poznala jsem tam příjemnou slečnu-s x tetováními a piersingy. A máme ve třídě slečnu-snaživou jedničkářku, a prosím-dredatou! Takže dámo, nevím, co si chcete tímto dokázat. Slušný propadák.Rv K tomu snad jen lze dodat slavný výrok ze seriálu "Nemocnice na kraji města": "Kdyby hloupost nadnášela, tak vy tu lítáte jak holubička."

0 0
možnosti
MH

kolos.veliky

2. 9. 2011 7:28
Re: no to snad ne...

No jo, pokud budete po škole zavřená v kuchyni u hrnců s dready pod igelitovou čepicí, tak fajn. Po place v mezinárodním hotelu Vás tak asi ale chodit nenechají.

No a pokud si otevřete vlastní restauraci, v zaplivané pivnici budete s touto vizáží za výčepem jistě zajímavá.

0 0
možnosti
R

romajk

1. 9. 2011 22:34
.

Bohužel, tento příspěvek mě velmi zaskočil. Nechápu, kde pisatelka dospěla k tomuto názoru. Já sám jsem nikdy neměl problémy se svými zaměstnavaleli, klienty, aní s s potencionálními zaměstnaci naší PR společnosti. Zřejmě budu tím vyvržencem - zejména kriminálníkem, či člověkem bez osobnosti - s dvěmi vysokoškolskými tituly, s fungující rodinou... Podle sebe soudím tebe - slečna či paní pisatelka měla zřejmě špatnou zkušenost s jistým člověkem nebo skupinou a toto setkání jí utkvělo. Jako ředitel PR sektoru jsem nikdy neměl problém jak s "obyčejnými (rozumějte - nepotetovanými, bez piercingu či dreadů lidmi), tak ani s lidmi osobitějšími, či odlišnějšími. Je to snad o názoru či rozhodnutí každého jedince, jestli se zkrášlit, nebo se zkrášlit o trochu více a nebo zůstat "natural". Každý je jedinečný - proto nesuď člověka, pokud má dready, tetování, piercing nebo jinou barvu kůže, neb pouze znaménko na lopatce. Každý je jiný, každý je jedinečný, každý je svůj!!!!

1 0
možnosti
M

mystery.m

1. 9. 2011 20:26
tetování v lékařství

Dámo, přečtěte si tohle... http://www.tetovani66.cz/index.php?page=clanek&id=50&ref=nf

0 0
možnosti
T

teresaappel

1. 9. 2011 19:42
Moudrý človek má moudrost v srdci, hlupák na jazyku.

Milá Ivano Ashby, Vy opravdu musíte být úplně blbá, nebo vám už totálně ruplo v bedně, že si vůbec dovolíte takový to článek napsat.. *kašel* článek? Tohle je jedno velký smrdící lejno, za který byste se měla stydět. Chápu, že každý má na takovéto lidi svůj názor, ale co je moc, to je příliš. Pravda, nečetla sem si celý Váš článek, ale jak už tu někdo psal, názor na Vás mám dost jasný a to mi stačilo pár řádků. Když se vám tetování, piercing nebo dready - prosím, ale tohle je jen vaše věc.  Když si někdo nechá udělat tetování nebo další takovou věc, je to zřejmě záminka a ví, že to chce. To, že pak nesežene práci apod. je jen jeho problém. Asi jste si ani neuvědomila, že tímto článkem jste se dotkla hodně lidí a můžu říct, že i na Facebooku je okolo vašeho článku dost rušno. Smažte to a už radši nic nepište.  Rv

1 0
možnosti
MH

kolos.veliky

2. 9. 2011 7:30
Re: Moudrý človek má moudrost v srdci, hlupák na jazyku.

Moudrý člověk má moudrost v srdci, hlupák na jazyku. A kdo ji má vytetovanou na pr.eli?

0 0
možnosti
PG

Gapa_vl

1. 9. 2011 15:36
Kdyby hloupost nadnášela.... :)))

Vyjadřování a sloh žáka základní školy. Vypadá to, že buď jí přítele (chudák jestli nějaký byl) odloudila potetovaná sličná slečna, nebo ji v práci přeskočil zkušenější potetovaný kolega :))) Já sám -  Ing., počet tetování: 6 (z toho 2 velkoplošná :)), na úřadu práce: 14 dní (hlavně kvůli pojištění:)), dítě jedno, manželka potetovaná :)) práci máme oba (placená dobře), dluhy žádné, byt vlastní (splacený) :)) - takže typický námořník, socka a ještě něco horšího :))) Mimochodem DREDY jsou HNUS, to je pravda :) ;)

1 0
možnosti
I

IvanaK.

1. 9. 2011 17:45
Re: Kdyby hloupost nadnášela.... :)))

S těma dredama s Váma rozhodně nesouhlasím! Není to hnus! Ano.. sou lidi u kterých to hnus opravdu je, ale pokud sou dredy udržovaný, majitel si je nechává upravovat, umývá si je a hezky se o ně stará, pak je to krása! :-)

Já sama je mám, poměrně dost dlouhou dobu, nikdy sem je neměla škaredý, neupravený, smradlavý, nemytý, nikdy sem v nich neměla vši ani nic podobného a věřte nebo ne, ale díky tomu se spoustě lidem začaly líbit i přesto, že dřív měli názor stejný jako Vy! ;-)

Hezký zbytek dne :-P

2 0
možnosti
K

kawasaki1190

1. 9. 2011 9:46
Zásadně nesouhlasím

S tímto ,,přístupem" zásadně nesouhlasím. já osobně mám 1 tetování a 2 piersingy. Nikdy jsem neměla problém sehnat práci a postoupit. teď si dělám VŠ. na gelových nehtech nevidím nic špatného...uvedu pár příkladů. Sestra tetování, gelové nehty - kancelář, kamarádka - piersing- kancelář, známá malinké tetování, gelové nehty, pravidelné malování henou - uspěšná právnička a tak bych mohla pokračovat. Tak se mi nesnažte tvrdit že tohle má vliv na jakoukoliv práci a jiné. Podle mě záleží na dobrém vystupování, oblečení, a co máte v životopise.

1 0
možnosti