Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

celim

29. 8. 2011 12:42
Tak si tak vzpomínám,

že svého času byla často k vidění na tváři vytetovaná tečka jak znamínko krásy. Hojně to bylo k vidění u individuí, která prošla kriminály. Ještě si vzpomínám na jeden starší český film, kde jsem viděl "pěkné tetování". Kriminálníkovi běžela po břiše a boku kočka a honila před sebou myš, která se běžela schovat do "díry". Tenkrát se mi to moc líbilo, ale že bych si nechal zohyzdit tělo nějakým tetováním, tak to ani náhodou. Ono to tetování může být nějakou dobu i hezké a sympatické(na rozdíl od piercingu, který se mi ze srdce protiví), ale co za pár let? Pokud je někdo schopný uvažovat v delším časovém horizontu, tak se touto myšlenkou musí zaobírat.

1 0
možnosti
JH

Sir Humphrey Appleby

29. 8. 2011 14:29
Re: Tak si tak vzpomínám,

dotaz: jaký je rozdíl mezi propíchnutím ucha a vložením kovového předmětu (v našich krajíchj naprosto běžný jev, praktikovaný i na dětech předškolního věku jejich rodiči) a provedení téhož ale například v nose nebo pupíku? já v tom rozdíl fakt nevidím - a na mne osobně třeba působí mnohem estetičněji decentní kulička v nose, nežli kruhové náušnice o průměru 20cm které jsou naprosto běžně k vidění i u moderátorek zpráv apod.....

2 0
možnosti
HM

hanickam

29. 8. 2011 10:58
Vsechno je otazka vkusu a miry

Ja bych vsechno nehazela hned do jednoho pytle. jsou tetovani, ktera vypadaji hezky a piercing, ktery vypada dobre, stejne jako jsou kousky, ktere jsou prehnane, odpudive a dalsi adjektiva si doplnte sami.

Koneckoncu - jde o vkus, pro nekoho jsou prilis i nausnice, coz je soucasnou spolecnosti uznana norma. Jsou zeny, ktere nosi nekolik zlatych retezui kolem krku, cinkaji naramky na rukou. Mnozstvi zen dela platno ze sveho obliceje kazdy den rano. Proti temto zalezitostem je jednoducha tecka v nose nebo decentni tetovani na lopatce daleko vkusnejsi.

Pracuji ve vyznamne mezinarodni firme jako rekruter a umirnene tetovani ani piercing nebyly a nebudou duvodem k tomu, abych uchazece odmitla.

1 0
možnosti
AJ

astrudina

29. 8. 2011 8:42
Lituji slečny s tetováním, ony ještě netuší, jak to bude dál

Tetuje se barvou, ta časem bledne, někde víc, někde míň, takže tetování po pár letech vypadá - no podivně - a barvy se musí obnovit. Některé linky ale naopak drží (jde o to, do jaké hloubky jehla pronikla..).

Takže slečny a paní, které máte  vytetovaný symbol na krku nebo tetované předloktí či kotník (tedy viditelné partie), odstranění tetováže nebude snadné!

Dělá se to laserem, ale zůstávají po tom jizvy + ty linky, které jsou hluboko probarvené. A odstranění stojí víc peněz a času, než stálo vlastní tetování.

Já sama lidi s tetováním lituji, jsou jako stádo, kdyby bylo free a cool dát si visačku s číslem do ucha, tak tu honem začnou nosit... jakože jsou jedineční:-)

1 0
možnosti
JV

Jana Turlich

28. 8. 2011 23:47
To je recese, že ano? Nebo snad ne?

Větší slátaninu nesmyslů jsem nečetl. Jinak teda zdravím z Brusselu, kde má tetování kde kdo. A to se pohybuji v instituci, do které se chodí detekčním rámem a samože se nejedná o kriminál. Ta paní pokud tenhle článek myslela vážně by se měla podívat na svět jinýma očima, žije totiž dost blbě. Zdravím.

1 0
možnosti
RN

9 99

29. 8. 2011 11:21
Re: To je recese, že ano? Nebo snad ne?

Jestli ti to ještě nedošlo, tak instituce EU jsou levičáckým pelechem, plným prohnilých neomarxistů, kteří tady zavádění netolerantní nekritizovatelnou diktaturu (feminismu, gay lobby atd.) potlačující opačné názory. Takže nějaké instituce Bruselu atp. jsou nám u víte čeho. Rv

2 0
možnosti
D

Dagrock

28. 8. 2011 20:47
Prosím vás...

Názor máme asi každý vlastní. Ale označovat lidi s tetováním, piercingem, dredy apod. za socky, kriminálníky a tak dále mi přijde velice zcestné. Že tetování mají lidé z nejnižší třídy, s nedokončeným vzděláním a nebo vnitřním problémem? To je podle mně pěkná hloupost. Jako student vysoké školy mohu říct, že mnoho spolužáků včetně mě má nějaké tetování, piercing nebo extravagantní účes. Nepřijde mi, že bychom byli na okraji společnosti, hlupáci a nebo kriminální živly. Právě naopak. To, že se chceme nějak odlišit je asi pravda. Ale proč? Protože dnešní "vybraná" společnost je podle mně silně úzkoprsá. My jen nastavujeme nové trendy, posouváme dobu a vývoj kupředu. Kdybychom jako společnost nikdy nové trendy nepřijali, kde bychom byli nyní?

Připomíná mi to situaci jako na začátku minulého století, kdy ženy neměly převážně volební právo, černoši nebyli považováni za rovnocenné občany. Nyní jsme odsunuti na okraj my - ti zvláštní, ti kriminálníci podle autorky. Ale kdo z nás je divnější?

2 0
možnosti
R

rudaz

28. 8. 2011 22:47
Re: Prosím vás...

Nic proti svobodě, ale student medicíny by měl ze znalosti věci vědět, jak uvedené přídavky na těle škodí živému organismu. Tedy by měl být ze studia vyloučen pro neznalost. Odlišit se mohou všichni studenti, svými vědomostmi. Jinak to dopadne jak moudrý sdělil:

„Za starých časů muži studovali sami pro sebe. Dnes muži studují, aby učinili dojem na jiné lidi.“ » Konfucius.

Bude líp.R^V

0 0
možnosti
T

thx1137

28. 8. 2011 20:01
...

Tetování, piercing apod. nemá v Evropě tradici. Podobné zkrášlování vyznávají lidé, kteří se zásadně řídí jakousi doktrínou, která odmítá zařazení se do davu "upjatých anonymních slušňáků" na základě předchozích životních zkušeností, výchovy nebo nějakých neúspěchů. Proto se raději řadí do davu "unikátních lidí" s "vnější osobností". To je samozřejmě směšné, každý je unikátní i bez toho. Vždy jde o vyjádření životního postoje. Ať už vědomě, nebo podvědomě. Když slyším, že je za tím jen to "že se mi to líbí", odmítám a nevěřím. Tito lidé také odmítají hlouběji přemýšlet o všemožných důsledcích svých činů. Já jim soukromě říkám hologramy. Jen jakási napodobenina a prázdnota.

0 0
možnosti
TV

tomtop

28. 8. 2011 19:44
osobní vstah k tetování ? vysvětlete

týká se to hl. příspěvků níže - nějak nechápu, co jste tím mysleli .... já jsem nikdy o ničem takovém neuvažoval, ačkoliv jsme také byl členem členem skupiny odlišující se vedle filosofie i vzhledem .... přišlo mi to příliš "ovcoidní" zařazovat se tím, že budu vypadat stejně extra odlišně jako ti kolem - těm zase přišlo ovcoidní vypadat stejně jako "normální" většina. Názor ale snad není třeba mít na celý život vepsán či vetkut ? Prosím , slušně , je to jen můj názor a zvědavost, nikoliv snaha se do někoho navážet ;-)

0 0
možnosti
K

kikicha

28. 8. 2011 16:17
otřesný!

Mám piercing na obličeji (labret, zdali to někomu něco řekne) a pracuji na ministerstvu a studuji VŠ s ekonomickým zaměřením :D když jsem šla na pohovor, tak nikdo s mým piercingem neměl problém, zajímalo je,co je v CV , jakou mám praxi, jaké jazyky ovládám a na jaké jsem úrovni, co se týče výpočetní techniky. Dříve jsem dělala na úřadě, kde jsem se denně setkávala s lidmi a žádný problém s tím opravdu nebyl. Jsou to nesmysly, co zde píšete. Můj kamarád má dredy až po pás, studuje UK, přírodovědeckou fakultu a má občanské sdružení, které pomáhá dětem z dětských domovů. Takže to,co tu píšete se rovná názorům před rokem 1989. Je to smutné, když se někdo dokáže srovnat s dobou. Hlavně zde paní uráží lidi, kteří se tetováním živí a můžete sama vidět, že to více než tetování z kriminálu, jak píšete ve svém příspěvku připomíná umění... Pro hodně lidí je tetování něco osobního, má to pro ně svůj význam. Ten je neurážejte.

2 0
možnosti
R

rudaz

28. 8. 2011 22:54
Re: otřesný!

Asi takový význam, jako vzdělání podle tohoto moudra(?):

„Za starých časů muži studovali sami pro sebe. Dnes muži studují, aby učinili dojem na jiné lidi.“ » Konfucius.

Neberte si to osobně, ale u pana J.Bati byste neobstála. Na současném ministerstvu věřím že ano, pod budoucím šéfem (nebude to dlouho trvat) určitě nebudete moci pracovat. Vy totiž máte být příkladem lidem se zdravým rozumem, příkladem zdravého životního stylu. Nyní takový vláda a potažmo vaše ministerstvo neprezentuje. Přídavek v obličeji totiž nepřispívá ke zdraví organismu, poraďte se s lékařem. Napište léčitelům z časop. "Meduňka", ověřte si to.

Bude líp.R^

0 0
možnosti
P

Pirátka

28. 8. 2011 13:32
Zoufalé

Urážet lidi kvůli tetování? Chápu, že se to někomu nemusí líbit, ale říci že všichni tetovaní lidé jsou hloupí je trochu jako říci, že všichni černí by měli pracovat na plantážích a že všichni Romové kradou. Připadá mi to hodně ubohé, nevkusné a vaše názory naprosto předpotopní, hloupé a urážlivé. Nesouhlas s něčím se dá vyjádřit i jinak.

P.S. Žádné tetování nevlastním a ani nejsem obdivovatelka tohoto stylu.

Rv

2 0
možnosti
V

Vymiczek

27. 8. 2011 22:11
Tetování

Nedávno jsem poznal úžasnou dívnku. Chytrá, studující pajdák, vtipná, hezká. Několik týdnů jsme se vídali a dali se dohromady. Normálně až v ložnici jsem zjistil že má tetování. Tak teď nevím, z jakým vyvrhlem já to vlastně sdílím lože? :D PS, nežijeme v době kamenné, což je škoda, protože Vaše názory by bylo potřeba pro budoucí generace vytesat do kamene. Bože, běžte se projít na čerstvý vzduch a popřemýšlejte, v čem spočívá osobní svoboda. PS? máte náušnice?;-)

2 0
možnosti
TJP

Tomáš Jasný, PhD.

27. 8. 2011 22:30
Re: Tetování

nausnice nosi ... ale vy jste prinesl do postele spodinu spolecnosti, ktera ma temer urcite nejaky psychicky problem ... nezapomente na to, mlady muzi a hned se te osoby zbavte ... a potom se modlete za spasu sve duse ... ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5296x
Typická ženská, která musí kecat do všeho, proto se rozhodla psát blog