Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RB

qfp

26. 8. 2011 19:28
To je ta ing. přes sandál a ponožky?

2 0
možnosti
KX

Kirinka xP

26. 8. 2011 18:22
*Demence*

Tenhle článek mi přijde...mm..nechci být sprostá, a proto slova, kterými bych označila toto.."dílo", raději spolknu.

Vážená madam,

Evidentně žijete v jiné době, kdy byly dredy považovány za hnusný "doplněk", pearcingy byly nehygienické a nechutné a tetování bylo jenom pro "ty horší".

Mě osobně se všechny jmenované věci velice líbí. Znám i pár lidí, co má pearcing anebo tetování a ne, nejsou to žádné "socky".

Takže, nazdar.

0 0
možnosti
B

BoaBo

26. 8. 2011 18:42
Re: *Demence*

Buďte ráda Kirin, že sme se dožili doby, kdy každý může říkat, co si myslí.

0 0
možnosti
MM

Magicmaster

26. 8. 2011 17:39
Moje učitelka angličtiny

Na gymnáziu jsme měli skvělou učitelku angličtiny, měla dredy i tetování (ruce 2x, noha). Byla to jedna z nejrozumnějších učitelek, se kterou jsem měl tu čest se poznat. Stejně jako můj bratranec. Má tunely v uchu a dredy. Je to ale dobrák od kosti, lidi má rád a rozhodně to není žádný "hajzl".

Tak, a teď mi řekněte, proč by lidi, kteří se chtějí v něčem lišit, nebo se jim to prostě líbí, měli být diskriminováni?

0 0
možnosti
B

BoaBo

26. 8. 2011 17:52
Re: Moje učitelka angličtiny

Moje učitelka ruštiny neměla dredy, zato pěkné dudy... ale jinak byla úplně blbá.

0 0
možnosti
E

Esitherra

26. 8. 2011 15:48
Vážená paní Ashby...

Vážená paní Ashby. Zajímalo by mne, kolik toho víte o lidské psychice. Pokud víte jen to co se dozvíte ze seriálu jako je Mentalista nebo něco co běží na "LOVE" asi nebudete tak znalá jak si myslíte. Zeptejte se psychologů a psychiatrů na to, proč si lidé nechávají dělat tetování. Možná Vás odpověd´ překvapí. Laskavě přenechte právo soudcovství jiným, a Vaše názory si strčte za klobouk, neboť jsou tak přízemní a hloupé, že bych se nedivila, kdyby vyšlo najevo, že jste nedokončila ani základní školu. Myslíte si snad že jste soudcem aby jste mohla lidem určovat módu? Nemyslím si. Podle Vás bych neřídila ani případný šatník svého psa natož ten svůj. Takže Vážená paní Ashby, buďte tak neskonale laskavá, a běžte dělat uklízečku nebo něco podobného, kde budete užitečná při manuelní práci, a přemýšlení nechejte jiným, kteři jsou na to odborně zaškoleni.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

K. Šefčíková

3 0
možnosti
C

celim

26. 8. 2011 21:47
Re: Vážená paní Ashby...

No lidi jsou různí. Mně osobně se to moc nelíbí, protože se domnívám, že takto na sebe musí upozorňovat lidé, kteří opravdu mají nějaké problémy se svojí osobností, nebo nemají nic, čím by přesvědčili okolí, že mají nějaké hodnoty pro které by si jich lidé měli vážit. Ale jinak jsem toho názoru, že je to každého problém.Já si myslím své. Jinak kdysi jsem se podivil, že moje žena nemá náušnice a ať si nechá propíchnout uši(a nějaké kvalitní náušnice v rodině byly) ale ona to odmítla, že není žádný primitiv, aby se musela nějakým takovým způsobe zohavovat a byla nanejvýš ochotná si párkrát vzít nějaké klipsy.Pro mně to tenkrát byla bláznivá filozofka, ale přesto jí trochu chápu.

1 0
možnosti

ursula

26. 8. 2011 15:48
Proboha

a to jste četla,nebo slyšela kde?Úplně mimo mísu.Tetování se rovná podle vás vzdělání,inteligenci,společenskému postavení atd...?Rv;-O

1 0
možnosti
M

Maxxan

27. 8. 2011 19:24
Re: Proboha

Bohužel to často o společenském zařazení cosi prozrazuje. O tom je článek.

0 0
možnosti
M

MichalVostry

26. 8. 2011 15:27
Tragédie

Je mi líto, že tento blog už dávno ztratil svůj smysl. Poslední dobou se zde objevují články, které jsou totálně mimo a nebo urážlivé. Znám celkem dost lidí, kteří mají tetování. Vystudované vysoké školy a místa na která asi tato paní nikdy nedosáhne. Nevím jestli tyto články nejsou vhodnější například do časopisu BRAVO apod.

2 0
možnosti
VS

Astaroth

26. 8. 2011 15:29
Re: Tragédie

Do toho brava, ktere ruzovym pipkam vali do hlavy, jaky druh kerky je tento tyden in? ;-D

2 0
možnosti
K

Kisina

26. 8. 2011 15:02
Povrchní

Paní/Slečna by si měla uvědomit, že to, že ona sama tetování nemá neznamená, že je lepší než všichni ostatní. Soudit a třídit lidi do kategorií podle toho, zda-li mají tetování nebo ne je podle mého názoru velice povrchní a zároveň stupidní. Co třeba zmíněná Angelina Jolie? Je ona snad kur*a? Nepomáhá náhodou dětem v Africe a celkově ve světě? Není snad uznávanou herečkou a jednou z nejkrásnějších žen světa?

Laskavě nás neházejte všechny do jednoho pytle. To, že vy tetování odsuzujete neznamená, že mi jsme spodina a vy máte navrch, jak si myslíte a dáváte najevo. Řekla bych, že většina lidí z tetováním, je mnohem chytřejších než vy sama!

3 0
možnosti
VS

Astaroth

26. 8. 2011 15:30
Re: Povrchní

Jolieova nekjrasnejsi zenou? 8-o S tou opuchlou hubou? :-PRv

0 0
možnosti
C

Caacorka

26. 8. 2011 14:54
Trosku rychle soudy

Osobne s timto clankem nesouhlasim. Nemyslim si, ze v dnesni dobe ma tetovani vliv na to, jestli je clovek karierista a schopny. Je to blbost, to bychom mohli zacit lidi rozdelovat i podle toho, kdo pije jaky druh alkoholu, kdo ma rad jakou barvu a podobne. Clovek s tetovanim muze byt stejne schopny jako bez nej a naopak. A takhle v nekolika odstavcich odsoudit tetovani a piercing je dost povrchni.

2 0
možnosti
L

limu

26. 8. 2011 14:32
Raději

Raději mít na sobě X kérek, něž dutou hlavu. Možná by jste se "madam" divila co těch vašich vzorů v oblecích má na těle kerky...a někteří i více. Neuvěřitelně hloupé, povrchní a omezené.

5 0
možnosti
E

ephemeroptera

26. 8. 2011 14:30
Je tu hodně, těch, kteří autorce spílají,

ale nehledě na amoce vyvolané tímto článkem, mě by třeba docela zajímaly opravdové důvody, proč si lidé pořizují tetování. Věřím, že mohou být velice různé, tak sem s nimi... jsem jenom zvědavý... (a bez emocí prosím)

0 0
možnosti
F

f.b.

26. 8. 2011 14:48
Re: Je tu hodně, těch, kteří autorce spílají,

Mám na ramenech porodní čísla mých dcer, které měly fixou na tělíčku. Je to pro mě symbolika, jsem hrdý otec... potomci jsou trvalá hodnota, jakýsi existenciální smysl seberealizace na světe, ... Vždy budou mými dcerami, vždy už budu otec, tak proto..

2 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5296x
Typická ženská, která musí kecat do všeho, proto se rozhodla psát blog