Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F

f.b.

26. 8. 2011 14:15
"je to pravda, protože to říkám já a personalisti"

Váš mainstreamově mastný článek ve smyslu "je to pravda, protože to říkám já a personalisti" je dost mimo. Mám svoji prosperující firmu, dobré zázemí a spokojenou rodinu. Na obou ramenech mám vytetovaná porodní čísla mých dcer, které jim byly přiřazeny v porodnici. Nemám je ani kvůli rebelství, ani kvůli tomu, abych byl zajímavý. Je to pro mě symbolika, nosím své dcery a zrod jejich života stále u sebe. Myslím, že jste problematiku přisprostle zjednodušila a zaujala primitivní pohled. Je sice pravda, že jistá kategorie lidí spadá tam, kam jste mířila, ale vězte, že pokud v životě budete uvažovat tak jako teď, příliš lidí tím neoslovíte.

5 0
možnosti
VS

Astaroth

26. 8. 2011 15:32
Re:

To se mi zda velepitome, kdyz uz neco takoveho, tak radsi jejich jmena, ne? Ta cisla jim jen pridelil system a nemaji s nimi jako osobnostmi nic spolecneho.

0 0
možnosti
PP

Pan Pavel.J.

26. 8. 2011 14:07
udělalo se mi mdlo a jsem znechucen část 1.

po částečném přečtení vašeho článku, sem nevěděl, zdali vás mám litovat, nebo být na vás naštvaný. To co tu píšete je přeci nesmysl a je vidět jak v u.s.a (schválně malými) škodí lidskému myšlení. Možná jsem lůza ale sem člověk který pomůže druhému třeba i nepotetovanému a mam právo jako člověk mít na SVÉM těle to co se my líbí, ano sem tetován ale lidi co si nechávají dělat tetování si určitě nebudou dělat to co už někdo má tzn. že si ho vymyslí aby mělo pro ně význam jako já. Já sem narozen roku draka a miluji tyto bytosti proto mam jednoho na hlavě ]

0 0
možnosti
J

jarda.h

26. 8. 2011 14:22
Re: udělalo se mi mdlo a jsem znechucen část 1.

No samozřejmě, že si se svým tělem můžete dělat, co chcete. A potenciální zaměstnavatel si zas může koho chce přijmout/nepřijmout. Za sebe můžu říci, že pracovat někde na personálním a vidět v něčím životopisu "co se my líbí", tak ani nemusím vidět, zda dotyčný má nebo nemá tetování, a doporučím ho maximálně tak na uklízení záchodů.Rv

0 0
možnosti
S

Silia

26. 8. 2011 13:59
:o)))

no, pak je taky spousta lidí, co nežijí jen prací...a už vůbec nejsou závislí na tom, jestli je nějaký čičmunda z personálního pozve do dalšího kola pohovoru. :o)) Váš pohled na svět je hodně omezený. Pro mne je důležitá moje vlastní spokojenost a spokojenost mojí rodiny. Práci mám takovou, že se nemusím doprošovat o žádnej lepší flek. Žiju si dobře a jsem spokojená i s tetováním. Piercing sice nemám, ani náušnice a ani dredy nejsou můj šálek kávy, ale taky je mi jedno, co kdo nosí a proč. A kdyby moje kérka měla vliv na moji práci a schopnosti, tak dneska nejsem tam, kde jsem. Takže si autorce článku dovolím doporučit, aby vystrčila hlavu z vlastního zadku a neřešila lidi jen z pohledu personalisty a zaměstnatelnosti. Skutečná hodnota člověka je někde úplně jinde. Ale chápu, že kdo nemá žádné vlastní já, tak se holt musí neustále spoléhat na to, jak ho berou ostatní. Smutný život, že? ;-D

3 0
možnosti
L

Lewis

26. 8. 2011 13:44
Nechápu

Nechápu, proč se zase strhla taková debata pod takovou s prominutím s.ačkou.

S člověkem, který píše články stylem "Je to pravda, protože si to myslím já" se vůbec nemá cenu dohadovat.

2 0
možnosti
S

Silia

26. 8. 2011 14:00
Re: Nechápu

já to chápu - někdy je sranda popíchnout někoho, kdo si myslí, že sežral šalamounovo víte-co :o))

1 0
možnosti
3

3vik

26. 8. 2011 13:42
...

tento článek mi připadal jakko ubohý žert myslím si že paní asi neví o lidech se kérkou a piercingem nebo dredy vůbec nic. Doporučila bych jí se podívat na Miami Ink je to seriál o tatérech aby zjistila že ta lůza a spodina jak zde píše jsou obyčejní lidé kteří mají běžnou práci a rodinu a že si tetováním nic nekompenzují ale dělají to proto že se jim to líbí nebo je to vzpomínka na něco/někoho.

Měla by ste se zamýslet na koho házíte špínu. Je mi Vás líto za ty staromodní a zaujaté myšlenky. :-(

1 0
možnosti

Hororosmus I

26. 8. 2011 12:43
NE CO NA HLAVĚ ALE V HLAVĚ

JE DŮLEŽITÉ VÁŽENÁ PANÍ - MŮŽETE PROZRADIT CO VÁS ŽIVÍ ? - PŘEDPOKLÁDÁM MANŽEL STŘEDNÍ MANAŽER

2 0
možnosti
VS

Astaroth

26. 8. 2011 15:34
Re: NE CO NA HLAVĚ ALE V HLAVĚ

Nejak se ti zasekl capslock, zavolej servis, nepredpokladam, ze bys jej dokazal prepnout sam.

0 0
možnosti
K

Kacha

26. 8. 2011 11:50
...

od začátku jsme myslela, že blog je myšlen ironicky a vyleze z něj nějaká vtipná pointa nebo tak něco....po dočtení jsem trochu šokována....vážně si myslíte, že každý, kdo má nějakou tu naušnici, kérku nebo dredy, je spodina? to nemůžete myslet vážně...až sama nemám nic z řečeného, tak po tetování toužím a snad jednou, ale znám spoustu lidí, co něco z toho mají a spodina to vážně není...a ten kec o tom, že kérky se opakují....pokud chci kérku, tak chci něco osobního, něco co mě vystihne a bude to pro mne podstatné, takže si to sama nechám nakreslit přesně dle své představy....katalogy slouží spíš jako ukázka toho, jak je který tatér dobrý...za mě Rv za tak velmi omezený názor...

3 0
možnosti
MM

Magicmaster

26. 8. 2011 18:26
Re: ...

Přesně tak, katalogy mají být spíše ukázkou zkušenosti tatéra. Přece jen chcete vědět co ten člověk umí, než ho necháte do sebe píchat :)

0 0
možnosti
TA

tajny agent

26. 8. 2011 11:36
Souhlasim s vami ...

v podstate si nevzpominam ze bych potkal nejakeho vyzraleho cloveka co by si nechaval delat tetovani ... tetovani maximalne beru jako nutnost prislusnosti k nejake skupine ve vezeni a pod. kde by vam odmitnuti mohlo zpusobit problem jinak kdyz si nekdo nechava malovat trvale do kuze ... tak to podle mne patri spis na ambulantni leceni.

2 0
možnosti
RR

Rajot

26. 8. 2011 11:36
haha

Jedinej, kdo by nemel radsi mluvit, je tadle MADAM. Vzdyt tydle zvratky nemuze ani myslet vazne, podle me je to cely vtip. Nebo muze byt nekdo takhle zoufale povrchni? Jestli to tak opravdu je, zeptam se na jedno - kdo je tady zakomplexovanej Ivanko?

3 0
možnosti
RB

blazir1

26. 8. 2011 12:37
Re: haha

Nejsem Ivanka, ale rekl bych ze ty.:-/

0 0
možnosti
KD

SecondWisdom

26. 8. 2011 11:32
Nejhorší

Nejhorší jsou lidi co musí ostatním do všeho kecat. Rv

5 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5296x
Typická ženská, která musí kecat do všeho, proto se rozhodla psát blog