Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lukaschmela

7. 2. 2012 3:03
co sebereflexe?

Váš blog jsem našel poté, co jsem si přečetl stanovisko jednoho z piercerů pracujících v Hell.cz . Podívejte, asi nemá smysl opakovat to, co jste slyšela a četla zde ve stovkách obměn.Zaráží mne jen jedna věc, Vaše absence sebereflexe, kdy trváte na něčem, co fakt nemá reálný základ. Dovolím si to říci proto, že jsem dva roky pracoval na projektu Tetování v subkultuře drogově závislých a vyšlo mi tedy něco úplně jiného než zde tvrdíte.Všeobecný závěr zněl, že tetování jde napříč kulturním, společenským i politickým spektrem.Měl jsem totiž kromě celorepublikového vzorku drogově závislých i dostatečný vzorek běžné populace k porovnání rozdílů.I když co je to běžná populace, že? A přál bych Vám vidět, kolik bylo tetovaných těch zdravotních sester, lékařů apod. Projekt ukazoval, že jde často o módní trend a spousty lidí vyjadřovalo neochotu sdělit, co pro ně tetování znamená.Veškerý materiál jsem konzultoval s lékaři, psychology.Já vím, že se v USA omyl nepřipouští, tady můžete...

1 0
možnosti

DavidRynes

3. 2. 2012 17:35
Úhel pohledu

Zdravím jak diskutující, tak i slečnu/paní Ashby. Podle mě to celé stojí a upadá na úhlu pohledu a zároveň zaměření pracovním. Pracuji v médiích, kde jsem každý den ve styku s politiky, herci, zpěváky apod. a také dělám grafiku a jiné tvůrčí činnosti na žl. Tetování mám docela velké, ale vždy ho dokážu schovat pokud chci, ale zatím jsem neměl důvod to dělat, ale pokud by to po mně bylo vyžadováno a byl by to dream job, tak to udělám. Ono dnešní kastování lidí podle tetování už podle mě není na míste, protože tetování se stalo z větší části módní záležitostí a společnost to tak i začíná brát. Ano starší generace o tom těžko přesvědčím. Někteří mají stále názor: tetování -> problémový člověk. Znám mnoho úspěšných lidí s tetováním, ale také mnoho bez tetování. Tetování je rozhodnutí člověka a pokud svými motivy nepropraguje něco, co je v rozporu se zákonem, tak by se na něj mělo nahlížet jako kdyby ho neměl. Někdo má vyrážku, velkou pihu, ujíždějící oko a někdo tetování. Nesuďte prosím.

1 0
možnosti

123...

19. 1. 2012 16:50
...

Paní Ashby, internetové blogy spíše vynechávám a už vůbec se nezapojuji do diskuzí, ale když jsem náhodou narazila na Váš článek, musela jsem udělat výjimku. Zkrátka se musím pozastavit nad tím, jak všechny "házíte do jednoho pytle". Vycházíte z bůhvíjaké studie a vůbec nepřipouštíte, že byste se mohla mýlit. K poslednímu odstavci v tomto článku: jsem adolescent, nejsem promiskuitní, ani nefetuji, žiji v harmonicky fungující rodině nerozvedených rodičů s plným vzděláním, nekouřím, ve škole problémy nemám a ani jsem je neměla, do "nižší třídy" také nepatřím. Přesto (POZOR) již za měsíc budu tetování mít také8-o...Sbohem, dosavadní živote!

Mimochodem - je od Vás vážně hezké, jak nám Vaší "upřímnou" omluvou dáváte najevo, že jsme ještě větší ignoranti, než za jaké jste nás měla.

Zmýlila jste se, alespoň byste to mohla uznat, když už se snažíte být tak "světová" ;).

1 0
možnosti

pampusik

16. 12. 2011 6:31
...

ludia s tetovanim, piercom, a dredmi nie .. ale dievcata co sa fotia v 12tich rokoch nahe s naspulenymi perami a pchaju to vsade po internete tak to je normalne .. mila pani ashby, pozrite sa okolo seba poriadne, ocami a nie zadkom ako ste to doteraz robii, a uvidite ze svet je plny inych blaznov a dokonca nemaju ani tetovanie, ani nic ine .. myslim ze staci pozriet sa do zrkadla aby ste to videli ..

2 0
možnosti

webmesser

17. 10. 2011 11:45
bohužel,...

Paní Ashby bohužel nevidíte dál než na špičku vlastního nosu. Například toto vyjádření:,,Omlouvám se tedy všem tetovaným, netušila jsem, že ani jeden z nich nemá nízký příjem a nízké sebevědomí,, je urážka zdravého rozumu. Samozřejmě že mezi tetovanými a lidmi s piercingem nebo dredy jsou jedinci z nižších vrstev, s nízkými platy nebo nízkým sebevědomím, jenže mezi ,,čistými,, lidmi jsou také. Vy nám tady teď tvrdíte že všichni lidé bez tetování, piercingu nebo dredů jsou ve střední nebo vyšší třídě??.. Hloupost , mezi tetovanými i mezi netetovanými jsou zástupci všech skupin lidí.

Bohužel je pravda že mnoho lidí s tetováním ,piercingem, nebo dredy bývá na pracovních pohovorech diskriminováno, a to z jednoho prostého důvodu, protože personalista je zřejmě stejně zaslepený jedinec s předsudky jaky vy, což je ale díkybohu prokletí nynějších generací, neboť za 2- 3 generace budou již sami personalisté potetovaní, nebo s piercingem, nebo dredy, takže nebudou mít stejný předsudek jako vy.

3 0
možnosti

spritevicious

7. 10. 2011 6:53
???

Kdybych mohla napsat, kdo vlastně jsem a kde pracuji, tak by se tato "rádobybloggerka" asi divila.-))))))) PS: A to vůbec neřeším své náboženství)))))))

0 0
možnosti

Politicky korektní lež

6. 9. 2011 22:05
Vás si představuju povahově

jako tu zrzku se zoufalých manželek. Vždy upravená (žádné crocksy, žádné sportovní sandály, a tetování už vůbec ne), vždy navařeno, ale pořád moralizuje a dlouhodobě je s ní k nevydržení.

PS: byla jste někdy na rockovém koncertě?

1 0
možnosti

angi5

12. 9. 2011 21:23
Re: Vás si představuju povahově

Tak to si neumím po přečtení všech článků pani Ashby vůbec představit:-))Že by šla na rockový koncert ve slušivém kostýmku styl-starámladá-ovšem ušitý od věhlasného návrháře?!Protože rifle asi budou fuj,ona nechápe že i v riflích a hezkém bavlněném tričku žena může vypadat dobře a žensky-ne všechny ženy jsou bez vkusu,ne všechny se narvou do bokovek i když mají nadváhu.Jen jím musí ponechat vlastní názor na to,co je pro koho ženské a co ne.:-P

0 0
možnosti

davidchodil

5. 9. 2011 19:08
Už je to tu zase...8 let starý článe?? Prosím Vás...

Milá paní, ten váš super článek (ten psán anglicky) je 8 let starý!!! Panebože, otevřete už oči a uvědomte si, že tetování (pro mnoho lidí bohužel) je dnes móda.

Bohužel, nemohu psát více komentářů do jednoho článku, takže to napíšu teď: Bratranec žije v Kanadě (od narození) a má celý rukáv (rozuměj: potetovanou celou roku) a pracuje v bance, sám jsem se s ním o tom bavil a říkal, že na to vůbec nekoukají, že může mít klidně tričko s krátkým rukávem. Takže až se dostanete z kuchyně a manželovi peněženky taky občas ven mezi normální lidi, tak třeba změníte názor. Howgh

4 0
možnosti

sottishwolf

3. 9. 2011 15:19
Zastydlá

Pls napište mi někdo jaké zaměstnání má tahle znuděná panička. Jestli to někde zmiňuje nevím a nechce se mi pročítat další příspěvky, tyhle mi docela stačí :-D

0 0
možnosti

Chorobak

1. 9. 2011 22:41
Hnusní, škaredí a zlí potetovaní ľudia!

V päťdesiatych rokoch minulého storočia uverejnili Americký vedci výskum ohľadom fajčenia, zistili že tabakové výrobky sú zdravotne nezávadné takže hurá poďme si teraz všetci hromadne jednu zapáliť a popri tom môžme škatuľkovať všetkých tých zlých, hnusných a škaredých potetovaných ľudí, pretože sú fuj potetovaní. Najlepšie je predsa hodiť všetkých do jedného vreca pretože nepotetovaní ľudia sú všetci čestní spravodliví a majú oveľa väčšiu pravdepodobnosť že sa nezamestnajú, samozrejme že sa medzi nimi nenájdu sviniari a hovädá.. Vidno že autorka článku sa zasekla niekde v dávnych dobách. Teším sa na ďalšie články podobné tomuto a dúfam že si tam nájdem aj tento koment...

2 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5296x
Typická ženská, která musí kecat do všeho, proto se rozhodla psát blog